Wanneer je hier aan meedoet krijg je keuze uit zogenaamd gratis aanbiedingen, waarbij je op een sneaky manier aan een abonnement vast komt te zitten en/of aan verzendkosten. Als je geen keuze hieruit maakt krijg je alsnog mail dat je zogenaamde gratis product voor je klaarstaat. Dus lees het goed door voor je je gegevens invult! Zelf gelukkig niet op de mail ingegaan, maar omdat Wij meestal vrij betrouwbaar is heb ik wel met de krasactie meegedaan. Gelukkig niets gemachtigd.
Ik vul nooit iets zomaar in. Een keer wou webwinkel mij bedonderen.ik ben zeer moeilijk persoon als het on geld gaat. Ze hadden me geblokkeerd haha. Enigste wat k doe is naar echte winkel en niet meer web en inderdaad met het geven van gegevens niet doen. Zo kom je alleen in de problemen
Hmm best misleidend he. Het 'gratis' boekenpakket waar je alleen verzendkosten voor zou betalen en vervolgens aan een abonnement vast zit.... Ik werd nog gebeld door een dame nav deze actie. Ze wilde me gratis boeken toesturen voor st.klaas. Ik vertelde haar dat ik dit boekenpakket niet wilde ontvangen omdat ik niet aan een abonnement wilde vastzitten, maar volgens de dame kon je via een simpel mailtje het abonnement weer afzeggen. Tja, ik wilde het toch niet ontvangen Goede tip van ts, gewoon niet doen!
Graag gedaan. Vind dit soort dingen echt tenenkrommend. En dan nog wel via een goed aangeschreven bedrijf als Wij....