ik heb een tekening van mijn meisje op een muismat laten afdrukken, niet echt origineel maar wel schattig
Ik ga mijn zoontje ook een leuke knutsel laten maken. Een mok beschilderen of zo. Hij maakt daarnaast ook nog iets op het kdv. Zelf koop ik niks voor hem, want het is mijn vader niet O ja, hij krijgt ontbijt op bed natuurlijk.
Het cadeautje wat ons zoontje op het dagverblijf maakt en een lekker int ij'tje op bed. Wat ons betreft is dat hoe het moet zijn... Een verwendagje maar hij is niet jarig oid....
Een fotografieworkshop, wilde hij heel graag en plukken wij de vruchten van omdat we dan weer mooie (re) foto's krijgen
Mijn man is met mn dochter naar een vissengebeuren geweest wat ze allebei wel leuk vonden, dus ik ga van karton een vis maken en die verven we dan en we smeren er glitters op en stickers enzo
mijn vriend krijgt een boekje met spelletjes voor vaders, hij is mijn vader niet, maar wel die van onze dochter. Ze maakt nog een knutsel op het kdv en wij maken samen nog wat: iig heb ik al een collage met allemaal foto's van hun samen en nog een verftekening ofzo.
Mijn vader krijgt een trainingsbroek Mijn vriend krijgt van de kinderen een knutselwerkje en van mij een fietsstoeltje
Niets. Mijn vader heeft al 8 weken niks van zich laten horen. Ik ben toen geopereerd en sindsdien nog geen sms van hoe het gaat, dus ik vertik het ook om contact met hem te zoeken.
Voor mn eigen pa heb ik nog geen idee.. vind ik altijd maar lastig Zal wel iets worden voor in de tuin, o.i.d En aangezien onze kleine man nog te jong is om zelf wat te maken, bestel ik voor vriendlief een koffie mok met foto van onze kleine man. Vriendlief is een ster in koffie drinken, doet dat bijna hele dag door, dus de mok zal wel in de smaak vallen dan
wanneer is dat eigenlijk? mijn (schoon)vader: geen idee, heb de moeders ook nog niks gegeven... voor wim weet ik het nog niet. Ga daniel iets laten maken denk en evt iets kleins erbij kopen... mok ofzo met mijn papa is de liefste...
geen contact met mijn vader, en schoonvader is overleden. wel ga ik een kaart maken voor mijn man, met handafdrukjes van de kleine er op. En dan voor de liefste papa. Mart is nog erg jong en gaat ook niet naar een kdv dus maak ik zelf wat.
Wij zijn vanochtend aan het verven geslagen. Leuke kleine canvasdoekjes voor alle opa's en voor papa ook 1. De fotograaf is bij ons op school geweest en ik heb mijn moeder met haar langs laten komen en daar is zo'n mooie foto gemaakt van ons samen. Die doe ik in een lijstje en geef ik aan papa.
m`n vader schoonvader heb ik nog niks.. pff altijd lastig. voor m`n man haal ik wel wat (voor) van de kids want die kunnen t zelf niet. vind een kleinigheid wel leuk. Hij heeft ook geen verjaardagscadeau gehad want ik lag in t ziekenhuis.. Ik heb een droogrek gekregen (moest em wel zelf halen)
Ik heb voor mijn vader en mij kaartjes voor een cabaret voorstelling gekocht. Zo vaak doen we niet iets samen! Mijn svader krijgt flesje drank ofzo. En mijn man ontbijt op bed met knutsel en heel veel kusjes van dochter.