Wat zijn jullie ervaringen met Het Heijderbos? Wij zijn nog nooit naar cp geweest, vanwege verhalen over de slechte staat vd huisjes. Nu zijn de huisjes op dit park helemaal vernieuwd. We willen in de herfstvakantie een weekje weg. 4 volw en 2 kinderen van 9 en 11. Is dat te doen in een 6p premium cottage? Voorzieningen zijn volgens mij best prima op dit park..
Wij zijn vorig jaar april maar Heijderbos geweest en toen waren alle binnen faciliteiten nog dicht en hebben we toch een top vakantie gehad! Nu zijn we wel al jaren CP fans, maar inderdaad ook wel in de vernieuwde huisjes enzo. Een 6p premium lijkt me prima, als je meer ruimte wil of de kinderen apart, zou je ook nog aan een 8p kunnen denken. De comforts waren volgens mij ook prima.
normaliter gaan we naar Landal en gaan dan voor een 8p huisje.. maar bij cp zit er wel een fors prijsverschil in de 6p of 8p huisjes.. Gaat me voornamelijk of zo’n 6p huisje idd ruim genoeg is voor 4 volw en 2 kids.. of dat je echt op elkaars lip zit..
Wij vonden het huisje an sich wel redelijk ruim, alleen de bank is niet altijd groot genoeg voor het aantal personen . Op de foto lijkt het overigens wel mee te vallen.
Bank past niet allemaal tegelijk, maar op zich is de ruimte prima hoor. Erg leuke activiteiten op het park