ik heb een vraagje aan de dames die dit ooit hebben mee gemaakt en zwanger bleken te

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby sweet, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby sweet

28 okt 2008
    46
    0
    0
    student
    denhaag
    ik heb een vraagje aan de dames die dit ooit hebben mee gemaakt en zwanger bleken te zijn.
    ik had eergisteren onwijs veel pijn in me onder buik
    en gister bij het afvegen op toilet een beetje roze (bloed)
    maar mijn NOD is 24 februari,mijn borsten voelde gespannen aan maar sinds gister avond voel ik niets meer aan die twee ()() ik heb geen pijn meer in me onder buik
    ik vraag me af wat het zal zijn was het een late innesteling :(,of word ik toch ongi
    zijn er dames die dit hebben mee gemaakt

ik wil nog tot 24 wachten en dan pas testen.

groetjes

2. Wareliefde21

10 nov 2011
    86
    0
    0
    Bij elke vrouw is dat anders, ik had nergens last van totdat alleen een ongesteldheids gevoel in me buik totdat ik 5 weken zwanger was toen begonnen alle kwaaltjes. Het kan alle kanten opgaan.

3. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Hallo,

Ik lees even mee, want ik ben gisteren ook een klein beetje bloed verloren en had dus verwacht dat mijn menstruatie vandaag goed zou doorbreken. :( Dat deed het vorige maand wel namelijk. Maar niks meer nu. ;) Test was wel negatief, dus hier zal het wel niks betekenen...

Ook ik had gisteren behoorlijke krampen, maar die zijn nu weg. Er hangt nu een zeurderig gevoel rond de linkerkant van mijn onderbuik. Ik verwacht dat mijn menstruatie wel zal gaan doorbreken, tenminste daar ga ik maar wel vanuit om teleurstellingen te voorkomen. ;)

Mijn NOD is de 23ste trouwens...

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi meiden

Vorige week dinsdag had ik verschrikkelijk menstruatiepijn.. Ik was er best verdrietig over, want wist zeker dat het weer over zou zijn voor die maand..., (ronde 15).. Ik had het nummer van de Gyn alweer opgezocht,want zodra ik begon te bloeden zou ik direct bellen..

Alleen geen menstruatie..
    Dus deed ik zondag een test, en jahoor Zwanger 1-2 weken..
    Waarschijnlijk is die pijn dus mijn innesteling geweest..
    Het kan dus wel!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Baby sweet, ik had hetzelfde en was idd zwanger. Overigens is een innestelingsbloeding meestal net 3-4 dagen voor de nod dus dan zit je goed. Spannend!

6. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Hoeveelste ronden is dit de eerste maand van mij was ook 28 en daarna steeds 26 en begint het ook met een beetje roze op het papiertje zie dat je nu op dag 26 zit dus het kan je ongi zijn maar misschien zet het niet door en ben je toch zwanger ik hoop het voor je. Ik had de eerste maanden ook steeds pijn onder in me buik maar dat bleek achteraf ontpillen te zijn geweest wat na een paar maanden geen last meer van gehad.

7. baby sweet

28 okt 2008
    46
    0
    0
    student
    denhaag
    hai hai dames
    helaas is het bloeden door gezet dus ik ga maar naar de volgende ronde.
    Bedankt voor jullie moedigen woorden

Gefeliciteerd voor de meiden die Zwanger zijn
    xxx

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb de inestelling ook gevoelt.
    Werd snachts wakker van rare trekkerige pijn die even aanhield om daarna compleet te verdwijnen.
    Geen bloed gezien verder.
    Maar ik bleek wel zwanger te zijn van mijn dochter. :)

@babysweet,

Wat jammer, succes in de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina