Wie heeft er ook een innestelingsbloeding gehad? Op hoeveel dpo begon dat en hoe lang duurde het? En hadden jullie dit ook bij een volgende zwangerschap? Bij de vorige zwangerschap een innestelingsbloeding gehad vanaf 9dpo. Zo heftig dat ik dacht aan een menstruatie ( rondes daarvoor lf van 7 dgn zonder clomid). Toen ik de 3de dag zwanger bleek, dacht de fertiliteitsarts aan een beginnende miskraam. Tot week 12 regelmatig gebloed, maar alles ging goed. Heb nu weer een lf van 7 dgn. Vanaf 8dpo buikpijn, vergelijkbaar met het begin van mijn eerste zwangerschap, geen menstruatie te bekennen. Op 11dpo licht bloedverlies en negatieve test. Maar menstruatie zet niet door, bloedverlies blijft alleen bij afvegen toiletbezoek op 12dpo. Temperatuur is wel al een paar dagen hoger dan tijdens de eerste dagen in de lf. Nu vroeg ik me af of dit nu een menstruatie is en ik ineens een langere lf heb of een innestelingsbloeding? Omdat ik die bij de 1ste ook had. Maar die had ik toen eerder. Veel vraagtekens dus.
Hallo Jolein, Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad op cyclusdag 23 met een gemiddelde cyclus van 28 dagen (26-30). Ik weet dus niet precies hoeveel dpo dit voor mij geweest is.. Bij mij bleef het in ieder geval bij 3 veegjes roze afscheiding, meer niet. Echt een rotsituatie! Bloedverlies kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben, hopelijk heb je alsnog snel een positieve test in handen!
Ik heb bij 4 zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Het varieert van 9 tot 11 dpo. Toevallig alleen bij de zwangerschappen die goed zijn verlopen (en momenteel nog goed loopt). De eerste 3x waren het een paar vegen, erg weinig. En de 4e keer heeft het een dag of 3 geduurd, het was best wel veel. Heb je vandaag nogmaals getest?
Bij de eerste twee zwangerschappen geen bloed gezien. Bij de derde wel, wel heel weinig, op dpo 9 t/m 11 roze slijm. Daarna niks meer. Ik vond het destijds een goed teken, want mijn menstruaties beginnen nooit zo. Ik duim dat het goed blijft gaan!
Bij de eerste zwangerschap heb ik wel een innestelingsbloeding gehad op 8/9dpo, nu niks. Nergens last van gehad. Dus het hoeft niet, maar het kan wel. De eerste keer was het overigens met het afvegen een beetje roze, daarna geen bloed of roze meer.
Vandaag nog meer rood. Dus ik denk een menstruatie. Maar het is wel minder dan bij een menstruatie en de temperatuur is nog hoog. Dus weet het niet 100% zeker. Ik heb niet meer getest. Heb alleen een normale test thuis die pas donderdag of vrijdag zou kunnen. Dan zit ik op 15-16dpo. Dus afwachten of het meer wordt.