Hallo ! Ben op zoek naar goede horror films die nog niet zo lang uit zijn, en dus al niet 10x op tv zijn geweest. Weet iemand een paar goede titels? Alvast bedankt. Groetjes ! Edit: Verplaatst naar Films, televisie en nieuws. Het subforum behorende bij de Lounge. Elvira
hostel deel 1 en 2 zijn beiden uit op dvd. voor de liefhebbers waarschijnlijk goeie horror maar ik heb minstens de helft van de film de achterkant van m'n kussen bekeken. ben niet zo'n fan van horrorfilms
Hostel I is goed maar deel 2 gaat vervelen...Ok..moet ff diep graven hoor. Pumpkinhead ashes to ashes. Kun je vast wel huren.
Dank jullie wel. Ik ben ook altijd grote fan van een kussen met horror films, maar mijn moeder vind het des te leuker :S
1408 van Stephen King ! Deze film is net met de kerst uitgekomen, ik heb hem gereserveerd voor morgenavond, hij is echt geweldig eng, had al voorstukjes gezien. Ben ook echt een Horror liefhebber
wat dacht je van: the hills have eyes 2 halloween ( remake) saw 4 komt eraan boogeyman 2 komt er ook aan trouwens 30 days of nights etc etc er kome juist heel veel horros uit tegenwoordig, alleen niet alle films halen de bios.... kijk amders is op moviemeter ofzo kan je ook heel veel vinden. Succes!
jaaaa hier een grote fan van the hills! (gekeken tijdens de weeen, hielp echt enorm!) ook saw what lies beneath en heel eng, fragile! (met calista flockhart ofzo, echt brrrr)
Ik heb Saw IV hier ook al liggen. Hij is weer scary. Inderdaad ook The hills have Eyes 1 & 2. Pulse Wind Chill
De ergste film die ik ooit gezien heb is The Grudge.... Ik heb er een half jaar last van gehad. Hij is niet supernieuw, maar als je hem nog niet gezien hebt zeker de moeite waard als je van eng houdt. Inmiddels is er ook een deel 2, maar die heb ik nog niet durven kijken.
Nou ik heb saw 1 gezien en wat een slaapverwekkende film zeg, ik vond hem zo saai dat ik heb hem uitgezet na drie kwartier.... Maar jij kan hem daarentegen natuurlijk wel eng vinden, iedere smaak is anders