Nee Saw 4 is nog niet uit op DVD. Ook nog niet hier in de bios. In Amerika wel, dus tja hoe hij in mijn dvd speler is beland, kan je zelf wel verzinnen denk ik... @Amanthis. Het eerste deel begint wat saai, maar dan wordt hij toch echt wel heel vies en scary hoor. Denk dat je de film met voor het echte werk heb uitgezet. Alle delen zijn ontzettend vies en eng.
Het zou kunnen dat het laatste deel spannend was maar als er na drie kwartier nog geen geen spanning in zit vind ik het toch slecht, naar mijn mening moet een film gelijk boeiend zijn. Zo heb ik van het weekend bring it on in it to win it en das ook een echt slechte film. Ik vond ghost ship wel leuk....
Ja bring it on in it to win it. Ik ken hem, en hij is verschrikkelijk. De enige die ik leuk vind is de gewone bring it on. Ghost ship vond ik erg tegenvallen. Het enige wat ik eng vond is het begin als die draaden losgaan. Ik werk in een videotheek, dus kijk bijna alles wel. Ik vind Disturbia wel onwijs goed en spannend en ook Transformers is een favoriet. Gewoon puur omdat die geweldig in elkaar is gezet.
1408 vond ik een goede film, maar ik vind bijna alles met John Cusack wel oke. Disturbia vond ik ook wel oke, maar meer voor wat jongere mensen, als ik 18 was geweest had ik 'm super gevonden! Maar na 33 jaar heb ik zoveel films gezien ,dat ik een film niet snel meer eng vind. Ik vind wel dat films snel afgekraakt worden, terwijl er toch heel wat werk in zit. Dat zal wel een westers trekje zijn, omdat we zo enorm verwend zijn met grote blockbusters. Je verwachtingen zijn steeds heel hoog, ook omdat ze vaak de engste stukjes in een trailer al weggeven. Ik lees hier even mee voor inspiratie
denk dat je daarin wel gelijk hebt anabella. maar toch, ik ben ook heel kieskeurig wat films betreft, en film moet wel meteen boeiend zijn en horror moet gewoon NIET VOORSPELBAAR zijn.
Op apple.com staan een heleboel trailers, misschien ook wel leuk om te kijken. http://www.apple.com/trailers/
Het is gewoon heel moeilijk om een goede horror film te maken. Ik heb even zitten graven welke ik goed vond en dat waren o.a. Langoliers van Stephan King, Resident Evil nr 1 en ik dacht dat hij 24 heete maar dat weet ik niet zeker maar dat was ook een erg spannende film
Ik heb dus echt een hekel aan horror! Ik durf dan echt niet meer alleen naar de wc! Ik heb nu nog nachtmerries van de film Chucky die ik 10 jaar geleden gekeken heb! Zo ging ik toen ik 15 was ofzo "stoer" met mn nicht de film The ring kijken. We waren alleen thuis bij haar. Op een gegeven moment gaat dus die telefoon op tv, en ook bij haar thuis! Je had ons moeten zien springen achter de bank! Ik scheet hem echt...
Dank jullie wel ! Was het topic even kwijt maar heb hem weer gevonden. Hebben wel aardig wat goede titels voorbij zien komen. Liefs Kaatje ( en mannetje)
ik heb net een stukje van wrong turn 2 zitten kijken, gatverdamme daar zin wat emmers ketchup door heen gegaan! was wel erg spannend, we hebben saw4 ook al klaar liggen, ben heel benieuwd. lekker griezelen, wat ik trouwens ook echt griezelen vind zijn films zoals white noise of de x files movies. dus spoken, aliens en een vleugje sf erdoorheen! joyce