Haha hier net andersom.. Hier wel een idee voor een jongen maar nog niet voor een meisje.. Wat ik leuk vind vindt mijn vent verschrikkelijk en wat hij leuk vindt vind ik nog veel verschrikkelijker
wij naam voor een jongen ook hoor haha en wij zijn beide akkoord voor een meisje daar zijn we nog niet uit
Ow jaa zit het fout te lezen haha.. Vermoeiende dag Zo mar ff douchen en mn nest in... baal echt dat ik nog steeds niet ongi ben :x
ik zit weer mij men schoonmama :x tga weer nacht worden en weer nog niet gegeten :x baal er ook van geen ongi dus geen duidelijkheid
Hmm gaat weer een latertje worden voor jou dan Mijn vriend zit ook weer volle bak te gamen.. herrie op de 8tergrond
heb er allaaaang spijt van dat hij dit heeft gekregen haaaat dat spel :xwe zouden ze beter samen zette zij spelen wij kletsen hebbe toch wel wat gemeen he hihi
Hahaha jaa lotgenoten Ben wel benieuwd hoor wat er bij jou uitkomt.. Ik denk stiekem dat je gewoon weer hartstikke zwanger bent
Ben je dr nog? Je geloofd het niet.. kon het niet laten om te testen.. POSITIEF ! WTF Durf bijna niet blij te zijn