heb niet getest heb weer eens uren aan de telefoon gehangen met mijn papa ivm men mama (zie topic bang om mijn mama te verliezen )
en nog steeds geen teken van ongi en temperatuur blijft hoog testen zal uitsluiting geven maar durf eigenlijk ni zo goed
Ik heb geen idee... Daarom heb ik ook een topic geopend... Ben bang dat de test niet klopt eerlijk gezegd?
heb er op gereageerd ik zou over twee dagen nog eens testen het is nog niet verloren he geen bloes geeft moed !!! ik zou afwachten maar als er toch een licht streepje te zien is zou het toch zo zijn denk ik dan ?
ik ga morgen naar het kv als men man gaan werken is dan heb ik tijd hihi en met mijn moeder is het nog steeds hetzelfde alleen hebbe ze nu de beademing in haar keel onder haar strottehoofd gestoken zoals ge soms wel is op tv zie bahhh voor de rest blijft het afwachten en heb nog steeds geen enkel teken dat ongi komt groetjes
heb gisteren getest en test is weer zeer raar ipv een roze lijn een knal roze vlek nog steeds niet ongi ga deze week nog afwachten en anders vrijdag naar de ha en een bloedtest vragen groetjes
Wat raar zeg Denk idd dat je als je vrijdag nog niet ongesteld bent maar ff langs de huisarts kunt gaan.. Ben erg benieuwd. Laat je nog even weten wat eruit komt?
zal ik zeker doen ben eigenlijk ook benieuwd en sinds gisteren is de toiletpot weer men beste vriend vnd het echt raaaar groetjes