eentje van cb en daar stond een half plusje en dan gisteren een van het kruidvat en dat was een knal roze vlek
Echt gek.. Nou ja ik als leek zou zeggen, als er iets komt te staan bij 2 testen dan moet het toch wel bingo zijn?
ik heb ook dat vermoeden maar ga toch nog niet te blij worden ga nog wachten tot vrijdag en dan naar de ha
Ja precies.. Zit nu ook te twijfelen of ik ff naar de kruidvat cross om een testje te halen.. Wil gewoon weten hoe het zit, zeker omdat ik een zwaar dieet aan het volgen ben..
ja begrijp hoe je je voelt je kan natuurlijk ook nog een paar dagen wachten he dat is wat je zelf wil ben ook wel benieuwd naar jou uitslag
Voor mn gevoel is het niet zo.. Dat gevoel had ik de hele maand eigenlijk dat het niks zou worden.. Heel gek.. Maar ben zo bang dat ik door het dieet wat ik volg ik meer kwaad doe als goed als ik zwanger ben. .Maar ja zit mezelf weer gek te maken.. We zullen zien.. Spannend hoor
Naja ik heb maaltijdvervangers dus weet ook niet hoe slecht het is .. Naja ik ga me dr maar niet te druk om maken en we wachten de uitslagen idd maar ff af.. ben echt benieuwd voor ons allebei
Haha jaa en je houdt toch altijd stiekem nog hoop. Hele maand d8 ik tis niks deze maand.. en nu ik overtijd ben ga ik weer helemaal in de babymodus haha
ja blijf toch een beeetje hopen en nu ik overtijd ben en met al die kwaaltjes en die rare testen en de toiletpot weer men beste vriend is kan ik bijna niet anders dan eraan te denken en te hopen