geniet van de BBQ dan heb je even wat afleiding en hou me op de hoogte van verder verloop en klachtjes he
Meid ik denk dat je teveel urine hebt gebruikt.. Hoe heb je de test gedaan? Want als je er over geplast hebt kun je misschien nu wat opvangen en daar de test zoveel sec. als op de verpakking staat doen.. Ik zou zeggen die vlek geeft aan dat er hcg in zit.. Hoop het voor je! Zoals je ziet gaan wij ook voor de tweede nu
ik vang altijd de urine op in een potje en doe het altijd zoals aangegeven op de verpakking ooooh spannend hoop dat het snel raak is
Oké, wel raar hè! Zeker als je naar de vorige test kijkt.. Ik vind het wel positief klinken! Had je die 2 voor 5,-?
ja 2 v 5 van kruidvat en de vlek blijft vind het raar en heb hem maar weggegooid anders zit ik daar heel de dag mee in mijn handen haha
had er nog 1 ja maar men ventje dacht dat het doosje leeg was en heeft het bij de stinkepampers gegooid ga die er nu niet meer uitvissen haha zal van de week wel nieuwe gaan halen
Serieus Da had ik echt gedaan Hahaha als ik dat zo graag zou willen weten! Mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik ben van januari 21..
ik ben 31 januari 20 geworden en was 13 februari een jaar getrouwd en ik heb nog wel even geduld hoor ga die heus niet tussen de stinkepampers uithalen kan nog wel even wachten aangezien ik bij mijn prinsesje twee weken overtijd pas positief teste
Morgen een nieuwe halen! Misschien zo'n digitale? Is wel handig! Denk wel serieus dat je weer zwanger bent
ja de kans zit er in begin het ook te denken aangezien de toiletpot weer mijn beste vriend aant worden is maar echt teveel hopen ga ik ook niet doen anders is de teleurstelling eeens zo groot aan klachten en kwaaltjes ontbreekt het niet misschien mijn cyclus nog niet deftig in orde we zien wel
heb een test gedaan kv4voor5 en een heeeeeeeeeeeel licht lijntje bijna wit maar ik zie hem en mijn man ook als ik hem schuin houd wat moet ik hiermee ?
kan geen foto maken heb geen fototoestel en met men gsm is het onduidelijk want zie het echt net in het echt