Hallo, hebben jullie al plannen gemaakt voor Koninginnedag? wij gaan denk ik wat vrijmarkten af en later op de dag lekker de stad in voor een drankje. groetjes
Ligt aan het weer, maar ik denk dat wij naar de rommelmarkt gaan, dan is hier in de buurt altijd een spelletjesmiddag voor de kids en voor ons is er terras en soort rad van fortuin. S'avonds vuurwerk kijken
Wij blijven gewoon bij ons in 't dorp. Daar is altijd vanalles te doen, erg gezellig. En dan eindigen we altijd op 't terras (met zo ongeveer alle andere mensen die hier wonen ).
Nou, ik ben dus wel bevallen op Koninginnedag, hi hi, maar ik was eerder uitgerekend. Wij gaan tot 16.00 leuke dingen doen in de stad ( vrijmarkten, zingen en terras op) en daarna dus Isabella haar verjaardag vieren.
Wij gaan (waarschijnlijk, als het goed weer is) richting Utrecht. Geen zin in Amsterdam dit jaar, Haarlem vorig jaar gedaan en het dorp/stad waarin ik woon is saaaaai
ik hoop op mooi weer! mijn tuin is eindelijk af dus ik heb mijn amilie uitgenodigt voor een bbq. verders even over de vrijmarkt en dan lekker in de tuin hangen.
Meneer Belle en ik gaan 's morgens vroeg effe de stad in, en tegen de tijd dat het te druk wordt (Amsterdam, gekkenhuis...) wandelen we op ons gemakje weer naar huis. Bij mooi weer kunnen we dan heerlijk op het balkon gaan zitten, en bij minder weer is er nog altijd Project Kinderkamer.
Wij gaan woensdagavond naar de vrijmarkt in almere of utrecht. Weet iemand of dat leuk is en of er echt veel kraampjes staan? En op koninginnedag zelf ga ik in ieder geval naar de vrijmarkt in purmerend waar ik elk jaar heen ga. s middags denk ik misschien nog ff de stad in ofzo als ik genoeg energie heb...
Ik kom uit de slaapdienst en hoop tegen half 1 thuis te zijn.. Misschien s'middags nog even naar het terras heen en sávonds gaan we altijd lekker uiteten.
Wij gaan mijn mannetjes verjaardag vieren in de stad met vrienden lekker op terras geen rommel in huis heerlijk
koninginne nacht in den haag en dag in amsterdam met de buurtjes, voor het eerst dat wij het gaan vieren
Eerst koninginnennacht vieren bij ons in de stad. 's ochtends lekker uitslapen en dan 's middags ff kijken op de rommelmarkt bij ons in de stad. Is altijd erg gezellig en meestal kom je dan veel bekenden tegen die je al een tijdje niet gezien hebt.
wij gaan eerst even naar een rommelmarkt toe met pake en beppe (doen we ieder jaar!), en ik heb een concert!
Ik ga naar Apeldoorn. We gaan met de fanfare daar voor de koningin lopen. Leuk zie ik ze voor het eerst Zal wel erg druk worden daar
Wij gaan woensdagavond naar de vrijmarkt in almere of utrecht. Weet iemand of dat leuk is en of er echt veel kraampjes staan? En op koninginnedag zelf ga ik in ieder geval naar de vrijmarkt in purmerend waar ik elk jaar heen ga. s middags denk ik misschien nog ff de stad in ofzo als ik genoeg energie heb...[/quote] De koninginnenacht in almere is wel altijd gezellig.Er staan altijd veel kramen zowel commerciele verkoop als particuliere verkoop. De mensen mogen woensdagavond na 18:00 uur staan. groetjes sarita
Man, dat wordt een latertje, hoe laat wil je het vieren dan? Ik wil Annika wel een beeetje bijtijds in bed hebben