Ovulatietest......

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ik86, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Vanaf vrijdag ben ik al bezig met ovulatietesten, vrij za zo en ma heel licht rosé. Vandaag donkerder maar nog niet zo donker als de controlestreep.
    Gisteren hebben me mannetje en ik geklust, wat zouden jullie doen nu vanavond nog een keer, of morgen? Geen idee, dit is de eerste maand dat we echt om de dag en max om de twee dagen aan het klussen zijn.

Is het altijd zo dat de testsstreep even donker is als de controlestreep bij de piek?

Wie o wie kan me helpen?

Ik heb trouwens ovulatietesten van sensitest.

2. me83

me83 Niet meer actief

hoi ik.. een posi ovu test is als de streep gelijk of donkerder is dan de controle streep.. zou gewoon lekker om de dag klussen en met een posi ovu test kan je altijd nog meer klussen als je daar zin in hebt.. met om de dag zou het ook genoeg zijn om zwanger te kunnen worden..

succes!

3. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Me83,

Dankjewel voor je reactie! Vind het zelf ook wel lastig, en het klussen moet wel leuk blijven natuurlijk :)
    Het streepje is nog niet helemaal donker. Lijkt of dat ie aan de linkerkant donkerder is dan rechts.

Zijn al een aantal maanden bezig voor ons eerste kindje aangezien ik mijn eisprong niet voel hoop ik dat we hier wat mee geluk mee hebben!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mijn ovu testen werden deze maand niet zo donker als de controle streep.. maar heb overduidelijk mijn eisprong gevoeld.. dus die van mij word niet zo donker. Dat kan ook bij jou zijn. Klus voor de zekerheid vanavond even, en kijk morgen wat je testen doen.. SUCCES:)...

5. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Dankjewel baby90!

Je moet het altijd maar weer afwachten hoe alles loopt......

Deel Deze Pagina