Sven is morgen 10 maanden oud. Hij heeft het eten via rapley nu sinds twee weken echt goed door. Het sabbelen en bij toeval een hapje naar binnen krijgen met groente is voorbij. Van al het eten wat hij voorgeschoteld krijgt worden nu bewust hapjes van genomen. Echt super. Maaaaaaaar... die hapjes gaan erg snel achterelkaar en op een gegeven moment zit zijn mond echt propvol. 4 wortelstukken, een kwart boterham, een heleboel pasta. Hij verzameld het zelfs in zijn wangen. Hij gaat op een gegeven moment met zijn hoofd schudden, mond open en alles komt dan weer naar buiten zetten. Of hij hoest alles in een boogje naar buiten. Om het vervolgens dan weer naar binnen te werken hoor Bij fruit geen probleem. Dat krijgt hij snel weg denk ik omdat het wat zachter is. Herkennen jullie dit, moet ik minder op zijn blad leggen of gaat dit vanzelf weer voorbij? Vind het niet zo fijn om minder op zijn blad te leggen omdat hij dan zelf minder de regie heeft ofzo.
Ik zou idd wat minder op zijn blad leggen. Jelina had er ook een handje aan om haar mondje vol te proppen. Nu leg ik 2 stukjes groente en een aardappel. Of een halve boterham op haar blad en als dat bijna op is vul ik bij. Groetjes Vera
Het gaat vanzelf voorbij. Dat wil zeggenhier wel. Maar je kunt altijd minder stukjes klaarleggen natuurlijk. Hier werd dat overingens niet op prijsgesteld door dochter lief.
Ja herkenbaar, hier werd ook vanalles in de wangzakken verzameld. Soms kwam er dan (veel) later ineens weer iets tevoorschijn. Het is nu over maar ik weet eigenlijk neit wanneer dat gebeurd is...
We hebben het geprobeerd om minder op zijn blad te leggen. Maar daar was meneer het niet mee eens. Hij greep steeds naar zijn bordje waar zijn eten inzat met protesterende geluiden. Dus toch maar weer alles op zijn blad gelegd. Gaat vast goedkomen Bedankt voor de antwoorden