Sinds de klok verzet is (of het daardoor komt weet ik niet) slaapt mijn zoontje van 9mnd slecht. Hij word telkens tegen half 6 wakker en dan weet ik het soms te rekken tot 6.15 maar niet langer. Verder wil hij overdag ook niet meer slapen. s ochtends en s middags maar een half uurtje. Dan word hij huilend wakker en haal ik hem er dan niet uit word het krijsen. Nou krijg ik van iedereen adviezen maar niets help. Hij gaat nu om 7 uur naar bed. Later lukt echt niet aangezien hij dan vaak al vanaf 2 uur smiddags wakker is. Dan zegt mijn moeder dat hij gewoon geen slaap nodig is. Nou sorry hoor maar hij hangt de hele dag maar wat en jengelt ook constant, dus slaap is ie nog wel nodig. Gistermiddag is hij om 16.30 bij mij op schoot in slaap gevallen. Ik weet het echt niet meer. Hij is totaal zich zelf niet jengelt echt de hele dag wil bij mij zitten maar dan toch ook niet. Komt dit door een sprong? Hij krijgt ook een tandje door ligt het daar aan? Wie heeft een idee wat kan helpen, want ik word er ondertussen een beetje moedeloos van (en ook een erg prikkelbaar wat weer niet leuk voor de papa is want die heeft het daardoor telkens aan de stok met mij)
Hoi hoi, Ik denk dat het tandje, de klok en het sprongetje te maken hebben met het slechte slapen. Mijn dochter heeft dat ook gehad toen ze ongeveer zo oud was. Ontzettend slopend, ik weet het, maar het gaat echt over. Ik kan je alleen niet vertellen wanneer, helaas Misschien kun je nog proberen om iets op het tandvlees van het doorkomende tandje te smeren. Ik gebruik zelf Dentinox en dit werkt best goed. Succes!
@Feilo ja denk het ook dat het daar aan ligt en denk telkens tis een fase tis een fase maar soms zakt me de moed in de schoenen. En als je dan telkens te horen krijgt van ja maar hij is gewoon geen slaap nodig. En vroeger hadden ze hier geen last van ga je aan je zelf twijfelen. Zou het zo fijn vinden als ie gewoon 2 keer een uurtje sliep overdag. Verder doe ik hem telkens al dentinox aan zijn tandvlees (vind ie erg lekker )