Hoi hoi! Zoals de titel al zegt... ik heb donderdag 30-5 pregnyl 5000 geprikt. Afgelopen donderdag de terugplaatsing van mijn eerste 5 daagse blasto gehad. behalve de pregnyl verder in een natuurlijke cyclus zonder hormonen.. Aangezien ik een overvloed aan action testen had liggen dacht test eens om te zien of de pregnyl nog aanwezig is.. had denk ik al wat eerder moeten starten.. iemand tips of zit er niets anders op dan wachten op de de officiële testdatum?
Ik zie een lichte streep. Ik zou vanaf nu elke ochtend een testje doen om te kijken of het oploopt/afloopt.
Dank je rogijuli! Testjes genoeg liggen dat is inderdaad wel een goed plan. Hoop uiteraard dat het al oploopt al zegt mijn hele lijf incl buikpijn ala menstruatie dat het eraan komt Mijn cyclus is onregelmatig. Van korte (23 dagen) tot langer (39 dagen)
Het blijft maar gluren... nog steeds niet echt een duidelijke streep. Meer een vage schaduw. Volgens mij moet ik echt afwachten tot zaterdag. Gisteravond wel steekjes in mijn buik maar dat heb ik ook rond de menstruatie.. Zucht... spannende tijden
Je zit nu op 13 dagen na pregnyl toch? Het zou idd nog vd pregnyl kunnen zijn. Ik duim dat hij snel oploopt.