weet ff niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by Linnda, Jan 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeker bellen! Als er iets mis is (en ik hoop echt dat dat niet zo is) ga je jezelf later echt niet meer recht aan kunnen kijken omdat je het nu zo hebt laten lopen. Dat geloof ik tenminste.
    Een pijntje van jezelf in een arm (bv. tintelende vingers) kun je zelf nog inschatten. Dit gaat om je kindje!
    Heel veel succes, ik hoop dat je wel belt.

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik wou ook niet bellen omdat een familielid mij vertelde dat baby's idd op het einde minder bewogen.
    Uiteindelijk heb ik laat op de avond gebeld en moest ik even de nacht afwachten.
    's-ochtends nog steeds geen beweging, maar toen de vk kwam wel harttonen aanwezig.
    Voor de zekerheid naar het z-huis voor een ctg en daar bleek dat de uk zich niet helemaal meer lekker voelde, dus werd ik klaargemaakt voor de bevalling. Helaas 15 min voor de bevalling is ukkie toch overleden!

Dus wacht niet te lang! Beter een check-up en alles is nog goed, dan afwachten en het is te laat!

3. Linnda

Linnda Actief lid

Feb 4, 2009
    212
    0
    0
    ff weer van mij

ben net terug van ziekenhuis heb toch een hartfilmpje laten maken
    het was goed ze zagen wel weinig bewegingen
    maar mocht naar huis en ze zeiden dat het goed was

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Fijn dat je toch gebeld heb en dat alles goed is !!!

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Fijn dat je het gedaaan hebt!
    Dat je kind weinig beweegt is omdat je kleine minder ruimte heeft.. Hier is het ook veel minder dan met schopjes.. Nu voel ik haar alleen met elleboog/knie.. Verder niks!

Geniet er nog van..

En dat er aantal mensen hun kind zijn verloren... Ik vind het vreselijk om het te moeten lezen.. Het leven is zo oneerlijk! :(

6. Linnda

Linnda Actief lid

Feb 4, 2009
    212
    0
    0
    daar wilde ik net op terug komen

mensen die hun ukkie zijn verloren
    heel veel sterkte en vind het altijd echt er om te lezen

7. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    goed dat je toch gebelt heb en fijn dat alles goed was nu kan je teminste met een gerust hart slapen succes met je laatse lootjes!

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Gelukkig dat alles goed is en inderdaad Astrid wat verschrikkelijk voor je! :(

Share This Page