Weet ff niet wat ik met mijn dochter moet....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bloem1981, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is net 4 jaar geworden en gaat naar de basisschool en ze vindt dit best spannend allemaal. Dit vertel ik omdat het misschien te maken heeft met wat ik nu ga vertellen.

Sinds een paar weken zegt ze af en toe dat ze jeuk heeft tussen haar billen en in haar vagina. Als ik haar met een doekje veeg zegt ze dat het weg is.

Maar gisteravond werd ze hysterisch wakker en huilen en gillen, ze kroop bijna over de grond dat ze jeuk had. Het was helemaal rood voor en achter van dat er gekrabt had. Ik heb er sudocreme op gedaan. Ze heeft ook een luier aan 's nachts, die heb ik af gedaan (misschien dat het broeit). Toen ging het weer. Ze ging weer slapen en even later werd ze weer zo wakker, huilen en gillen en ze had jeuk. Ze heeft geplast, ik heb haar met water gewassen daar, hielp niets.

Vervolgens heb ik mijn moeder maar gebeld, ik wist het echt niet meer! (mijn man is een weekend weg). Zij kwam en kreeg haar rustig. Ze is toen gaan slapen.

Vanmorgen werd ze wakker, eerst niet aan de hand en vervolgens begon ze weer toen we boven aan het omkleden waren. Ze had de kleren al aan en zei weer dat ze jeuk had.

(gistermiddag zat ze er trouwens ook steeds aan, toen heb ik wel gezegd dat ze dat niet moest doen als er mensen bij zijn, ik dacht dat ze het gewoon aan het ontdekken was...)

In elk geval...vanmorgen weer hysterisch dus. Toen ging ze vast naar beneden en toen ik beneden kwam zat ze gewoon te spelen. Ik vroeg of het over was, ze zei als ik zit heb ik geen jeuk. Ik zeg: kom eens bij mij staan dan. Toen zei ze: ik heb ook geen jeuk als ik sta.

Ik weet gewoon niet wat het is....moet ik geloven wat ze zegt? Ze heeft wel echt iets denk ik. Maar misschien komt het door de spanningen van school? (ze kan best zenuwachtig worden....heb ik ook dus ik herken dat wel van haar). Of heeft ze een infectie? Gisternacht wilde ik echt naar de huisartsenpost gaan, maar toen was het dus plots over.....

Ik zie nu al weer op tegen vannacht!

Ik wil maandag sowieso naar de huisarts gaan, misschien is het een infectie?

Herkent iemand dit? Ik word er radeloos van!

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Kan je niet nu al langs gaan bij dokterspost? Klinkt als een schimmelinfectie, heb ik erg vaak gehad en nog steeds regelmatig en de jeuk is echt een hel! Je krijgt dan een zalfje mee dat gelijk goed zijn werk doet. En een anti biotica.
    Ik zou niet toch maandag wachten.

3. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu heeft ze geen jeuk zegt ze....moet ik dan evengoed gaan? Ik weet het ook niet :(

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

het kan ook zijn dat ze wormen heeft!! even goed opletten als ze poept en even controleren!

5. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ja hoor, gewoon doen. De ene keer is de jeuk erger als de andere keer, maar als het een schimmelinfectie is dan wordt het in ieder geval alleen maar erger. Ze kijken haar urine na en denk even kijken hoe haar vagina eruit ziet.

Gewoon zeggen dat ze het uitkrijst van de jeuk en zich kapot jeukt.

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    kunnen inderdaad ook wormen zijn of blaasotsteking. Ik zou gewoon even bellen en vragen of je langs kan komen en dat het niet tot maandag kan wachten, want je meisje huilt het uit. Ze willen je nog wel eens afwimpelen namelijk! Hier wel tenminste.
    En kom je daar en is ze even rustig, dan is dat gewoon even op dat moment.

7. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden ik heb gebeld want ze begon weer. Het lijkt wel of het komt en gaat...is dat met een schimmelinfectie.

Ze was inderdaad aan het gillen en huilen en ze wilde me inderdaad niet laten komen. Terwijl ik hun niet eens kon verstaan door het gehuil. Heb dat ook gezegd en nu mag ik om half 11 komen.

Nu staat de tv aan en is ze stil! Wat zou het toch zijn...ik hoop niet dat het aandacht trekken is maar ik kan het me niet voorstellen pfff wat een gedoe.

8. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Super! Met schimmelinfectie was het bij mij inderdaad ook en komen en gaan van pijnlijk en jeuk gevoel.
    Hoop dat ze gelijk zien wat het is en dat je wat mee krijgt voor haar.
    Agos die meid! Vind het erg rot voor je dochtertje.Hoop dat ze snel geen pijn en jeuk meer heeft. Succes straks!

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik kan me niet voorstellen dat dit aandacht vragen is hoor.

Denk eerder inderdaad een schimmelinfectie of een blaasonsteking. Kun je niet wat urine opvangen en meenemen naar de hap. Kunnen ze dat gelijk controleren.

Ik heb ook wel eens een schimmel infectie gehad en dat voelt echt klote. Doet enorm veel pijn en het jeukt vreselijk.

10. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik gok ook op een schimmelinfectie, ben benieuwd of ze wat gevonden hebben...

11. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie, hoop dat het meevalt en ze er snel vanaf is. Goed dat je niet tot maandag hebt gewacht, met dit warme weer zal het er niet minder van worden.

Sterkte!

12. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben terug! Ze dacht geen schimmelinfectie, daar zag ze niets van. Maar het was wel geirriteerd, de schaamlippen waren wat rood en opgezwollen. Nu heb ik 2 zalfjes gekregen, 1 mag alleen voor het slapen gaan, want dat was een soort van hormoonzalf en mag je niet te vaak gebruiken. De andere mag wel vaker. Ben benieuwd. Hopelijk helpt het!

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik hoop voor je dochter dat het helpt! succes;)

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    hoop dat ze snel geen jeuk meer heeft. Je kan haar onderbroekjes even in de gaten houden, als je gelige afscheiding zou zien, heb je toch kans op een schimmelinfectie. Of als je wittige klontjes in haar vagina ziet, want dat krijg je met schimmel.

Als het aanblijft kun je altijd nog naar je eigen ha, ja toch?
    Succes met je meissie!

15. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Had je al gekeken of ze geen wormpjes heeft? Daar kunnen meisjes ook dit soort klachten van krijgen.

16. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen wormpjes te zien en ook geen schimmel volgens de arts. Wel een soort van infectie.....ik moest sowieso langs de huisarts. Dus ik denk dat ik vrijdag ga, als het zo blijft. Nu gaat het goed. Anders ga ik eerder.

Deel Deze Pagina