weet het allemaal niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door belgischemama, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ff mijn verhaal doen
    ik heb wel een langere cyclus dan normaal, maar vorige mnd werd ik half maart 'ongesteld' allez het was een dag bruin, dag rood, bruin rood en dit 10 dagen aan een stuk. ik heb getest negatief dan bloed laten nemen daar werd hcg aangetroffen maar te weinig om van een zwangerschap te spreken. dus stond nog geen stap verder, ik heb een opgezette buik,misselijk met vlagen. ik heb dus de weken laten voorbij gaan tot ik weer ongesteld zou worden, maar tot op heden nog steeds niet ongesteld, ook al testen gedaan negatief, vrijdag ben ik naar gyne geweest hij deed een echo heeft iets gemeten en afgedrukt, sprak ni van een zwangerschap of niet zwanger, en stuurde me door om bloed te laten trekken waar ik pas volgende week uitslag van heb.
    ik ben dus al heel lang ni meer ongesteld, zolang ben ik nog nooit 'overtijd' geweest ik weet allemaal niet meer wat te denken. moest ik volgende week de uitslag hebben en die is negatief word ik verder gestuurd.
    iemand zo iets ook ad hand gehad en toch zwanger of niet zwanger en wat ad hand?

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat een ontzettend vervelende situaties zeg. Wat ik mij kan bedenken is datje vorige maand misschien wel een vroege miskraam gehad hebt. Vandaar dan ook het HCG in je bloed en de rare menstruatie (zou dan de miskraam kunnen zijn). Na een miskraam is je cyclus vaak van slag.
    Ik hoop dat het bloedonderzoek je duidelijkheid gaat geven. Hoe voel je je verder?? Heb je ook klachten??
    heel veel sterkte en houd ons op de hoogte!!

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    maar volgens de ha was het zeer weinig hcg en ik heb toen opgezocht er zijn vrouwen die een bepaald hcg in hun bloed hebben, maar ik dacht niet zwanger dan is er ook geen hcg te bespeuren
    ik heb wel wat klachten ja, opgezette buik,borsten die pijn doen, misselijk met momenten, slijmverlies ene keer wit dan waterachtig
    en heb wel een langere cyclus dan 28 dagen maar nu is het toch echt wel lang, en vond het raar dat de gyne wat gemeten heeft en dan voorstelde bloed te laten trekken is toch een teken dat hij zelf twijfelt of niet?
    want ik heb uitgeteld als ik bv latere eisprong zou gehad hebben dan ben ik nu vanaf de ovulatie nog maar 2 weken zwanger, is er dan wel iets te zien op een echo of int bloed?

Deel Deze Pagina