test

Discussion in 'Zwanger worden' started by lilliby, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi,

kan het zijn dat je met de matcare ultra een lichte streep kan krijgen en dat de andere testen negatief zijn?

liefs

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ik had vorige ronde ook een licht positieve matcare ultra maar was niet zwanger...

3. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    om heel eerlijk te zeggen ik heb geen idee. het is zo iri dat vage posi lijntje pfff dat had gewoon niet gemogen.oja ik heb een foto kunnen maken hij staat in mijn album.

4. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    fempje ja er staat bij u idd een streepje, maar meer een pennestreepje he! zou echt niet weten of da posi of nega zou kunnen zijn! misschien moet je eens een andere test proberen! ben je al overtijd?

5. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    het zit zo lilliby

ik heb vorge week maandag mijn laatste pil ingenomen,ik ben woensdag heel raar ongi geworden bruin bloed,vrijdags was ik kotst misselijk en ik heb ook moeten spugen,zaterdag was ik niet meer ongi dus 3 dagen bruin bloed gehad en echt weinig,verder ben ik nog steeds misselijk,wij hadden besloten om te stoppen met de pil dus die heb ik ook maandag niet ingenomen,maar maandag avond veegde ik in eens weer bruin bloed af en dat is echt gek want dat heb ik normaal nooit en dat ik nu pas net met de pil ben gestopt kan ik dus ook nog niet aan het ontpillen zijn,dus besloot ik dinsdag een test er tegen aan te gooien dus ja receltaat zie je,maar ik vind hem zo onduidelijk dus nu test ik vrijdag weer als het zo zou zijn moet hij ook duidelijker zijn.

6. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    zou wel een andere test nemen fempje ;)

liefs

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Fempje: koop anders die zwangerschapstest 2 voor 5 euro bij het Kruidvat. Die zijn erg goed. Geen indrooglijntjes in elk geval en je schijnt er zelfs voor je NOD mee te kunnen testen!

Bovendien zijn ze ook nog eens veel goedkoper dan die Clearbleu.

Wat ik me heb laten vertellen over die Clearblue waar een plusje in beeld moet komen als je zwanger bent, is dat de verticale lijn even breed moet zijn als de horizontale lijn. Pas dan is die positief.

Mijn advies is dus even bij het Kruidvat naar binnen gaan en zo'n goedkope test kopen.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    lieve dames.

die van matecare is gevoeliger dus heb ej idd kans dta je daar sneller eme positief test.
    en wanneer je positief hebt getest met matecare en je word gewoon ongi dan is er wss iets mis gegaan met de innestelling is mij verteld door de huisarts.je hebt dus dan wel hcg ana gemaakt en aan gezien de matecare testen zo weinig nodig heeft test je dus snellen positief.dus wacht als jeblieft sowiezo tot na je NOD met testen

9. happymama

happymama Niet meer actief

heb je foto gezien ene ik zou zeggen gewoon positief hoor meid

Share This Page