@lise, ik denk dat er wel meer speelt dan wat hier staat. Kan me zo voorstellen dat ts niet alles hier open gooit. Zou ik tenminste niet doen. Ts, sterkte meid!
Nou uiteindelijk is na lang praten eruit gekomen waarom hij op de datingsites zat hij wilde controleren of ik daar niet op zat. Hij is zowiezo erg jaloers. Wij kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. We gaan nu kijken of we het door meer praten toch op kunnen lossen.
Fijn dat jullie er over hebben kunnen praten. Veel sterkte met alles. Hopelijk komen jullie er samen uit en zal er binnenkort een gezonde baby komen.
Ehm tsja, dit vind ik een stuk ongezonder dan een man die in moeilijke tijden even gaat dromen/fantaseren op een datingsite... Kon ik daarvoor nog wel begrip opbrengen, dit zou toch wel een flinke ijstijd teweegbrengen!
Il heb eerlijk gezegd nog nooit zulke heftige 'beslissingen' binnen 2 pagina's van een topic gelezen. 3 miskramen, een man die sexfilmpjes kijkt, ts heeft besloten om te scheiden - ze wil echt niet meer en hij is agressief.. Na een gesprek toch maat niet scheiden - hij struinde datingssites af op zoek naar haar. Hij dacht dat je na 3 miskramen erg behoefte had aan een stiekeme date??? Ben ik de enige die er niks van snapt?
Ik snap er zelf ook weinig nog van. Maar ik denk idd dat het laatste klopt. Mannen verwerken miskramen anders dan vrouwen blijkt. En ik ben nu ook voor het eerst alleen thuis ik denk Idd dat hij denkt dat ik iets ga doen met een ander. Hij belt en spot ook meer dan normaal. Nu was meteen denken aan scheiden Miss wat snel en ik denk Dat we maar moeten zien hoe het de komende tijd gaat. Dat hij jaloers is dat wist ik al voor we wat hadden. En ik denk ook dat hij Dat altijd wel zal houden maar daar heb ik nooit een probleem van gemaakt. En dat hij filmpjes kijkt maakt mij totaal niet uit dat doen de meeste mannen. Hij is nu weer paar dagen van huis en afwachten hoe het nu gaat. En meer praten helaas is hij niet zo van het praten.
Of scheiden dé oplossing is weet ik niet.. Ik heb zelf heel recent (begin maart 2014) ook behoorlijke klappen gehad in mijn huwelijk. Kort gezegd: Mijn man stuurde foto's van zichzelf dat hij met klaargekomen was naar een meid, belde lang stiekem met haar, 1,5 week later kwam ik erachter dat er nog een meid was. Same story. Beide speelde meer dan een jaar. Dit terwijl ik eerst ziek ben geweest, we daarna voor een 2e kindje zijn gegaan, ik een mk heb gehad, en mijn vader op sterven heeft gelegen. Dit is kort uitgelegd, maar er is meer gezegd en gedaan dan ik nu "even" kan uitleggen. Ik ben nu 39 weken zwanger, en heb bewust gekozen voor ons, want je wil samen niet voor niets een kindje. Wij gaan er voor knokken, hoe zwaar het ook is. Mijn man gaat sowieso "hulp" zoeken nadat de kleine geboren is. Maar vertrouwen moet groeien, en nee dat is het nu helemaal niet. Ik zou eerst knokken voor hetgeen wat jullie opgebouwd hebben, want jullie hebben samen al een heel verleden, met waarschijnlijk positieve, maar ook negatieve dingen.