Weet iemand hoe je die ring in godsnaam moet gebruiken, ik snap er niets van! (wil hem gebruiken voor een papfles)
Je moet de stand bij ze neus houden zeg maar. dus gewonen melk doe je standje 1 of 2 ligt er aan hoe een sterke zuiger (klinkt goed ) hij is. en dan doe je het cijfer 1 of 2 dus bij ze neus. pap is standje 3 en dan doe je die bij de neus. dus aan de boven kant. hoop dat je hem snapt zo
Hahaha.. Uhhh..!! Dus het heeft niets te maken met de ring losser draaien zegmaar? Je moet gewoon naar die streepjes op de speen kijken? Aah! En ik ben niet eens blond!
ja, je moet de fles op de goeie stand draaien en niet aan de ring draaien, want als je dan te ver draait lazert de melk er zo uit.
Ah ok, niets aan die ring doen dus! Dus pap op stand 3 en als ik de fles in de mond doe moeten die 3 streepjes onder der neusje zitten? Wat een gek system, ligt dus puur aan hoe je die fles vasthoudt als ikhet goed begrijp!?
als je de ring een kwartslag losdraait kan je de speen draaien. Hiermee bepaal je welke stand je wil. Zit het juiste aantal onder de neus? Hou de speen dan vast en draai de ring vast. Hoppa en hij zit goed! (je wordt er vanzelf handig in!)
haha grappig ik had die flessen ook gekocht voor mijn jongste en ik was ook aan het bedenken hoe dat nou precies werkte.. totdat iemand zei ooh je moet gewoon de streepjes 1 2 of 3 bij haar neusje houden hoor... hmmm toen voelde ik me knap lullig....