ik ben vandaag na de gynecoloog geweest omdat ik vanaochtend bloedverlies kreeg daar heb ik een echo gekregen en daar was in de baarmoeder niets te zien nou zegt het kan nog drie dingen betekenen dus ik ben niet veel wijzer geworden ik kan toch gewoon zwanger zijn en dat het nog te vroeg is om te zien ik kan buitenbaarmoederlijk zwanger zijn en het kan een miskraam zijn nou heb ik ook bloed moeten laten nemen en moest wachten tot de uitslag er was toen die er was was de gynecoloog ervandoor en kreeg ik van een verpleger te horen dat het bloed goed was en dat ik morgen vroeg terug moet komen ik zeg wat is bij jullie goed? ja nou die hc waarde was 18 en normaal als je zwanger bent is ie hoger maar dat kijken ze morgen weer na dus ik denk dat ik een miskraam ga krijgen maar zeker weten doe ik dat nu nog niet lekker is dat dan ga je na het ziekenhuis om te weten waar je aan toe bent en zit ik nog in onzekerheid groetjes angela
phoe wat naar al die onzekerheid!! en slecht dat die gyn al weer verdwenen was. Nu heb je nog geen duidelijkheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Angela. Veel sterkte karin
Jee wat rottig voor je joh Kan me je onekerheid echt vreselijk goed voorstellen Bah , onmenselijk dat ze je zo in twijfel achter laten Hoop dat je heel snel zekerheid krijgt!
Ik vind dat je soms echt klote wordt behandeld door artsen. Toen ik een miskraam had moest ik bijna op de knietjes of ik alstublieft een echo mocht. Uiteindelijk heb ik een week moeten aanhouden voor ik mijn zin kreeg. Ik vind het slecht dat ze je zo in onzekerheid laten zitten. Snappen ze dan niet dat je de uitslag direct wil hebben? Ik hoop dat je gauw meer weet en natuurlijk dat alles goed is met je kindje.
ja dat snap ik nou ook niet die onekerheid is het ergste ik ben me ervan bewust dat als ik een miskraam krijg er niets aan te veraneren is maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben en kan ik vandaaruit verder kijken want diep van binnen zit natuurlijk nog veel hoop groetjes angela
nou das idd kei vervelend! Nou heel veel sterkte dan voor morgen!~ Dat kun je wel gebuirken... probeer je vanacht wel nog wat te slapen?
Oh wat vervelend zeg. Balen dat ze gewoon niet meteen zeggen wat er aan de hand is. Kan me niet voorstellen dat ze het vandaag even niet weten en wachten tot morgen. Ik hoop dat het vals alarm was. Ik heb ook een keer een Hele zware bloeding gehad toen ik zes maanden was. Ze hebben alles toen nagekeken en zeiden dat mijn baarmoedermond gewoon heel doorbloed was en dat ik daarom 'even' bloedde........ Hopenlijk herstelt je lichaam zich vanzelf en is het niks. Anders zouden ze niet voor niets GOED zeggen lijkt me en anders is het dom!
Vervelend, die onzekerheid!! Ik ken het gevoel. Het is helaas zo dat onzekerheid ook niet altijd meteen weg genomen kan worden. Het is vaak, hoe vervelend ook, een kwestie van afwachten. Ik heb bij beide miskramen 2 weken moeten wachten voor een echo. Er valt wel iets voor te zeggen, dan zien ze evt het hartje kloppen. Anders is er nog geen zekerheid. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik duim voor je dat dat positieve duidelijkheid is. Groetjes Noralien
lief van jullie dat julle meteen reageren heb gewoon even een dipje en het is fijn om te weten dat er mensen met me meedenken in onze omgeving weet nog niemand van de zwangerschap vandaar dat ik het alleen deel met mijn mannetje en jullie mijn mannetje hebben ze vandaag trouwens zijn tandjes getrokken en die is ook niet in zijn hum dus wil hem een beetje ontzien inderdaad heb je wel gelijk dat ze niet meteen alle onzekerheid kunnen wegnemen dat begrijp ik ook eigelijk wel ik weet dat ik gewoon even moet afwachten tot morgen en dat ik dan meer het is alleen zo moeilijk eerst drie jaar oefenen en dan ineens is het onwerkelijke gebuerd en is het raak en dan nu dit en ja ik heb zeker nog hoop dat het toch goed gaat komen morgen kan ik trouwens naar de gynecoloog die me toen die tijd heeft geopereeerd en dat vind ik eigelijk ook wel fijn mischien kan die me eens goed onderzoeken als het deze keer misgaat groetjes angela
Getver wat vervelend Angela, heel veel sterkte morgen en ik hoop dat je vannacht een beetje goed kunt slapen.
Nou Angela, ik wil je nog even een hart onder riem steken. Heeeeeel veeeeeel succes vandaag. Nogmaals ik duim heel hard voor je dat alles goed is. Je hebt mij tenslotte van de week ook gesteunt toe ik het even niet zag zitten. Dus komop, het komt allemaal goed. Liefs Hope
dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden en medeleven gisteravond kwam ik bijna om van de rug en de buikpijn dus dacht nou dat word vanacht niet slapen maar was zo moe dat ik snel in slaap ben gevallen ik voel me vandaag een stuk beter ondanks de spanning van zometeen het is nog even afwachten en dan weet ik eindelijk tenminste dat hoop ik wat er aan de hand is ik hou jullie op de hoogte en hope natuurlijk steun ik jou ook en eidereen die hier op deze site zijn want weet je we hebben allemaal dezelfde wens en ik gun het echt iedereen van harte dat ze een klein wondertje in hun buikie hebben en het na negen maanden lekker kunnne vertroetelen groetjes angela
nou ben in het ziekenhuis geweest en weet eigelijk nog niets meer ja dat het nog steeds kan het kan een heel jonge zwangerschap zijn dus dan ben ik minder weken zwanger dan is dacht het kan dus ook nog buiten de baarmoeder zitten het kan ook een miskraam zijn ik heb bloed moeten prikken en maandag overdag word ik gebeld voor de uitslag dus tot die tijd is het best spannend ene kant denk ik een miskraam maar een stemmetje van binnenn zegt mischien voelde ik wel de innesteling en dat denk ik omdat ik gister veel pijn had aan mijn linkerkant van de buik en vanmorgen ben ik op gestaan en had alleen nog wat last van mijn rug en verder voelde ik me wel goed nou ja het is nog even afwachten maar maandag weet ik dus meer groetjes angela
Nou ook raar! Hoe kan je dan minder ver zijn dan je dacht? Ben je dan van de verkeerde datum uitgegaan ofzo? Nu ben je dus geweest voor duidelijkheid en nu moet je weer tot maandag wachten,grrrrr. Wie weet voelde je wel de innesteling en kunnen ze daarom nog niks zeggen omdat het vroeg is. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag. Het is in ieder geval wel een goed teken dat je je goed voelt lijkt me....... Succes en hou je taai, laten we hopen dat het vruchtje zich aan je vastklampt!