Weet het even niet meer....projector vraagje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Pixie83, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    De sterren projector van mijn kleine meid is kapot gegaan en zoek dus een nieuwe.
    Nu had ik er eentje die je op kon laden met een stekkertje (wat ik eigenlijk wel handig vond en scheelt ook weer batterijen) en hij wisselde zelf van kleur zo`n 45 minuten lang. Ook zat er een muziekje in, maar dit hoeft niet echt perse in de volgende.

Ik heb al veel positieve reacties gelezen over de chicco bol en kubus, maar welke is nu leuker??? Zie door de projector bomen het bos niet meer haha.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Deze ken ik niet, maar mijn kinderen hebben een pillow pet met licht een knuffelkussen dus dat ook projecteert.
    Hij wisselt in 3 verschillende kleuren, en er zit een functie op dat hij na 20 min vanzelf uitschakeld.
    Het is wel op batterijen, maar ze kregen hem vorig jaar van de sint. Gebruiken hem elke dag en van de week voor het eerst nieuwe batterijen erin moeten doen.

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Klopt, deze heeft ze ook al, maar daar gaan de batterijen zo snel van leeg....

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ow haha had mn reactie net aangepast..hier gingen de batterijen een jaar mee dus.

5. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    oh haha zie het ook nu pas. Nee hier doet hij het niet zo goed meer...misschien te vaak laten vallen haha

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij hebben de Chicco bol nu bijna 3 jaar in gebruik. In de tussentijd 2x de batterijen moeten vervangen. Hij wordt hier dagelijks gebruikt en is heel lang meerdere keren per dag gebruikt (bij elk slaapje). Dus die raad ik je zeker aan!

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    En hoe lang blijft hij sterretjes op het plafond projecteren als je hem aanzet?
    En wisselt hij van kleur?

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Een kwartier, hij wisselt van kleur

Deel Deze Pagina