Geen idee waar ik dit neer moet zetten, dus dan maar hier Wij hebben altijd de luiers van de lidl en dat ging ook altijd goed qua doorlekken, maar sinds kort hebben ze de luiers veranderd (in ieder geval de maat 4) en nu heb ik dus constant lekkage bij mijn dochter! Vandaag bij de lidl geweest en een kaartje met contact gegevens gekregen om dit te melden, alleen doen ze er pas wat aan als er meerdere mensen gaan klagen....dus misschien willen er meer mensen dit melden zodat ze weer terug gaan naar de oude luiers? www.lidl.nl/service of tel: 020-7095039
Ik vind ze niet slechter geworden hoor, heb er geen problemen mee. Is ze niet toe aan een maatje groter?
Ik ben ook tevreden. Net als madeliefje hebben we vandaag heeeeeel wat pakken gekocht om de komende maanden weer vooruit te kunnen.
Het is ook echt sinds vorige week pas hoor, ik had nog een paar oudere liggen en als je ze naast elkaar legt, zie en voel je ook echt verschil. Maatje groter gaat nog niet want die zijn echt veel te groot nog.
Volgens mij valt het onder het kopje verzorging. Wat is er veranderd? Lijken ze minder op boterhamzakjes? Die van het kruidvat zijn fijn misschien dat je die eens kunt proberen.
Ik heb ze van de week gekocht omdat ik geen luiers meer had. Mijn dochter lekt bijna altijd door maar tot nu toe niet bij de lidl luiers. Heb ook maat 4 btw
Heb even foto`s gemaakt van de oude en de nieuwe van maat 4. Links is de nieuwe, deze heeft ook sterretjes in plaats van stipjes.
heb ook altijd die van de lidl. viNu deze qua kwaliteit net zo goed als Pampers. ik heb maat 5 en geen problemen? zag dat de opdruk veranderd was maar verder niks 😋
Goed dat je er foto's bij gezet hebt! Ik heb de nieuwe pakken bekeken die ik heb gekocht. Maat 4 is nog allemaal met oude opdruk, maat 5 heb ik nu een pak met nieuwe opdruk. Ik zal in ieder geval allert zijn op eventuele verschillen en deze week testen. Want ik had groot ingekocht en kan eventueel de andere dichte pakken nog terugbrengen mocht het echt niet goed gaan. Ik ga testen
Ik heb hetzelfde probleem met de baby dry van pampers gehad. 'S nachts was het opeens een probleem na de verandering. Voor ons was de oplossing overgaan op luierbroekjes en ook een maat groter. Ik zou eerst een maat groter proberen als ik jou was
Jumbo is ook fijn en ook niet duur. Veel mensen zweren bij Kruidvat. Maar een nieuwe zoektocht is waardeloos, ik heb het ook gehad helaas
Ja wij hebben ook echt een, wat leek op een eindeloze, zoektocht gehad. En nu al heel lang heel erg blij en tevreden met de lidl luiers, totdat ze ze veranderd hadden dus. Ben heel erg benieuwd hoe jullie de nieuwe luiers ervaren. Plas gaat hier trouwens wel goed, het is echt het doorlekken van ontlasting.