HAllo Dames, ik ben nu al 13 dagen overtijd, 2 keer getest en allebei negatief. NU sinds gisteravond heb ik bruine vlekken op mijn ondergoed? Word ik nu ongesteld? ik heb vanochtend gebeld naar HA en zij zei dat ik nog een week moest wachten en daarna moest komen. ik vind dit niet meer leuk! Wie is meer overtijd en heeft last van vlekken?
heb het ook een keer gehad.. meestal moet je dat meerekenen als een nieuwe ongi.. ik was toen ook niet zwanger maar gewoon ongi...
Hoi ! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje momenteel. Vandaag 9 dagen overtijd, een negatieve test, en kleine bruine vlekjes. Niet met plassen of vegen... Irritant he... dat je het dan nog niet zeker weet. Ik interpreteer het dat ik gewoon ongesteld ga worden straks, en doe over een paar dagen als er nog geen vers bloed bij zit nog een test. Sterkte met wachten.. Liefs, Wil
Hoi, Het is heel vervelend maar kan echt alle kanten opgaan! Ik heb het ook gehad toen ik overtijd was en toen werd ik later toch ook wel ongi Maar de laatste keer had ik het ook weer toen ik een dag overtijd was! Ik baalde al want dacht weer ongi te gaan worden! Maar zoals je naar mn banner kijkt was ik wel degelijk zwanger! Jij bent nu wel al lang overtijd natuurlijk! en het kan dus beide kanten op dus je kan niet meer dannog even afwachten! En dat is heel erg vervelend dit onzekere! Succes!
ja omdat je zo lang al overtijd bent denk ik gewoon dat je ongi bent geworden... als je testen nog steeds negatief zijn..
Ja ik kan me goed voorstellen dat je dat denkt! Maar bedenk wel: zolang er geen bloed is, is er hoop! Ik duim voor je in ieder geval! xxx
Ik moest gister ongesteld worden en dacht ook dat ik het werd omdat ik die nacht ervoor veel slijm had en erg buikpijn dus ik was al teleurgesteld. Maar het heeft nogsteeds niet doorgezet, alleen wat bruin bij het afvegen verder niks. Ik ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld wordt want ik heb een testje gedaan en die was negatief maar ik heb dit nooit eerder zo gehad.
ik zal nog effe wachten en als ik tot maandag niet ongesteld word ga ik naar de dokter.. het is inderdaad niet zo leuk! dit heb ik nooit meegemaakt.
meid... ik heb het ook een paar keer gehad enc dan wordt je vgewoon weer ongi... niks aan te doen. volgende keer beter