Hoihoi Ik las van sommige meiden die hun eisprong voelde... Hoe voelt dit en hoe lang kun je hier 'last' van hebben?
Hoi Bootsy, Ik voel mijn eisprong wel eens en soms is het één felle steek ergens in mijn onderbuik, links of rechts. Een andere keer voel ik 2 of 3 dagen lang meerdere steekjes links of rechts in mijn onderbuik. Sinds kort weet ik dat dit te maken heeft met mijn eisprong (ik wist het eerst ook niet hihihihihi) Hopelijk heb je hier wat aan kusjes
Thanx voor je reactie... Ik voel me sinds gister ineens super misselijk, heb al een paar keer boven de pot gehangen dat ik dacht echt over te moeten geven, gemnene steken in mijn buik, duizelig, steeds boertjes en windjes laten etc etc.... Dus omdat ik rond mij eisprong zit, tenminste bij een cyclus van 28 dagen, dacht misschien ligt het hieraan.
wij lopen gelijk op bootsy! ik heb altijd hele felle steken links of rechts onderin.. eergister begon het linksonder en gister was het echt heftig.. nu af en toe nog wat.. normaal heb ik er maar 1 dag last van...
Bij mij voelt het als soms een felle steek, dan weer kleinere zeurderige steekjes. Maar vorige maand heb ik bijna niets gevoeld. Misselijk en overgeven heb ik nooit gehad....
Dit heeft zeker te maken met je eisprong, deze symptomen geven aan dat je echt in je vruchtbare dagen zit. Als ik jou was zou ik zodra deze symptomen beginnen, gelijk gaan klussen Ik heb ergens op een site gelezen dat die steekjes die je dan voelt, van de spanning komen die op het blaasje staat waar het rijpe eitje in zit. Die spanning is nodig zodat het eitje eruit springt. P.s. rond mijn eisprong moet ik ook altijd veel windjes laten Schaam me kapot tegenover mijn man
hier ook haha... meestal de hele dag steken in mn buik.. meestal linksonderin.... de dag erna wat zurderige steken.. dan gelijk tot aan mn NOD misselijk, groeiende borsten en gevoelige tepels *schaam* alleen heel raar.. heb mn ei deze maand echt duidelijk gevoeld, maar heb nergens last van haha... niet eens misselijk hihi... was er echt zo blij om haha...
Ik ben me sinds gister misselijk gaan voelen en zo vandaag voel ik me nog steeds misselijk, heb ook vrij weinig ergens puf voor. Ook ik merk aan mezelf dat ik in ene moment veel windjes moet laten dan de andere keren. Heeft dit ook te maken met de eisprong ?
rond mn eisprong ervaar ik ook steekjes links of rechts,heb geen andere klachten. Windjes komen altijd een week voor NOD.Ook heb ik last van PMS,wordt dan heel aggressief&depri.Mn man weet dan gelijk hoe laat het is...
heey... ik kan het ook noOit voelen dus ben er maar vanuit gegaan 28 dagen :S... maarja is echt lastig hoor... http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclu ... cyclus.png[/img][/url]
Hoi allemaal, Ik heb een vraagje: ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. Nu ben ik op vakantie geweest en gelukkig om de dag geklust. Nu heb ik op dag 11 mijn eisprong gevoeld, 4 dagen te vroeg. Ik heb ovu testen gedaan en die zijn nu dus weer aflopend. Weten jullie of je nu ook eerder je zwangerschapstest kan doen? Groetjes en vast bedankt!
Ik voel mijn eisprong ook bijna elke cyclus. En het duurt ong. 2 dagen. Ik heb dan last van krampjes, opgeblazen gevoel en vruchtbaar slijm. Blond74, opzich zou je wel iets eerder kunnen testen ja. Maar ik denk hooguit 2 dagen verschil. Maar zeker weten kun je het toch nooit echt wanneer je ei is gesprongen... Grt Vanilia
Ik heb echt twee dagen last gehad van een zeurende pijn in mijn linker lies. Heb altijd het idee dat ik m links wel voel en rechts niet, maar of dit kan?
Ben wel blij dat het dus klopt dat dit kan.. ik was al bang dat het allemaal tussen mijn oren zat... ik wist ook helemaal niet dat dit ook bij de eisprong hoorde... en ik heb gister al geklust hihi Maar omdat het mijn eerste ronde is, blijf ik nog wel ff doorklussen, altijd nog leuk in ronde 1 Maar hoe lang hebben jullie hier 'last' van? Veel lief en bedankt voor jullie reactie
Hey dat is grappig... Ja, ik lag gister helemaal krom van de pijn. Dit heb ik ook wel tijdens de ongi, maar tja, dit is ronde 1. wist ook niet wat er allemaal bij kwam kijken. Hou je me op de hoogte van jou cyclus... misschien zijn we wel tegelijk zwanger Zou wel leuk zijn...
hoi! Dit had ik vandaag dus, 1 felle steek links om 10 uur vanmorgen, we hebben om 18 uur nog geklust uit t werk, ben ik dan niet te laat? Hoe lang blijft een eicel goed en hoe lang duurt het voor de zaadcellen de eicel bereiken ?
Halo allemaal, ik zit in de derde ronde en heb sinds vandaag steekjes in mijn onderbuik en slijmerige afscheiding in mijn onderbroek! Dat betekent dat ik moet gaan klussen denk ik, of niet? Komt je eisprong na deze pijntjes? Of voor deze pijntjes? Het is dag 10 voor mij trouwens.
na de klachten zover ik weet.. ik heb weleens gelezen dat je nog op tijd bent zolang je de pijn voelt..
ja echt wel kom af en toe hier wel even spieken wat kan een eisprong zeer doen he! gister lag ik ook echt krom toen ik in bed lag.. het verschilt echt per maand maar deze keer was ie echt heftig
het gesprongen eitje blijft één dag leven maar is gedurende de eerste 12 uur optimaal vruchtbaar, daarna takelt zij af. Dus je bent op tijd geweest Hoelang de zaadjes nodig hebben om het eitje te bereiken is mij onbekend, maar wat ik wel weet is dat je baarmoeder tijdens je eisprong stijgt waardoor de afstand van vagina tot aan de eileider, die de zaadcellen voor de bevruchting moeten afleggen, korter wordt