weet het even niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by marjolieke, Oct 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    Beste dames,

Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen.

Ik ben nu 39w2d zwanger en ik heb sinds zaterdag harde buiken om de 4 a 5 minuten die een minuut aanhouden, soms ook wat menstruatieachtige pijn in mijn onderbuik erbij.
    Nu was ik gisteren bij de gyn. en volgens hem is het voorwerk, omdat ik ons meisje ook stukken minder voel dan normaal hebben ze gisteren nog een hartfilmpje gemaakt en dat was goed. Nu heb ik ook sinds gisterenochtend geconstateerd dat ik een soort van grote stukken wit slijm verlies. (sorry voor het vieze aspect hiervan).

Betekent dit nu dat de bevalling niet meer lang op zich zal laten wachten of zegt dit nog niets?

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    die stukken wit slijm is je slijmprop. die moet er voor de bevalling wel uit, maar kan ook weken van te voren. dus dat zegt niks.
    maar ik denk inderdaad dat het bij jou aan het beginnen is.. weet je zeker dat het harde buiken zijn en geen weeeen?

3. Belletje

Belletje Lid

Mar 23, 2009
    76
    0
    6
    Hoi Marjolieke,

Ik heb er zelf ook last van. Harde buiken en na een tijdje zakken ze weer af. Menstruatieachtig gevoel onderin, zware buik, steken vagina, meer slijmerige afscheiding.. Maar alleen is ons meisje onrustiger. Het nare is, de ene dag heb ik er last van, de volgende dag is het weer weg. Geen touw aan vast te knopen dus! Lastig he? Vandaag bij de gyn geweest en alles is goed. Hoe is het nu met jou? Worden jouw harde buiken al pijnlijker, of zakt het ook weer af?

Groetjes Belletje

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    sterkte! het zal niet lang meer duren denk ik zo te horen...

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey meis,

Ik begon al een tijd van te voren stukken te verliezen
    Ook heb ik helaas een week of 4 voor mijn bevalling last gehad van harde buiken die lang aan hielden en regelmatig kwamen, om de 4 a 5 minuten ook
    Verder in combi met voorweeen erbij heeft dit helaas niet mogen beteken dat het snel ging beginnen
    uiteindelijk ben ik met 40w3d ingeleid

Helaas wil het bij jou dus ook niet zeggen dat het gaat beginnen, maar het kan natuurlijk altijd
    Probeer er niet te veel van uit te gaan dat je nu echt gaat bevallen, want ik weet hoe teleurstellend het kan zijn als hetniet doorzet
    Toch hoop ik voor je dat het niet lang meer gaat duren!

Succes en sterkte!

6. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    @ marieken; nee, volgens de gyn. zijn de harde buiken geen weeen, maar is het voorwerk.

@belletje; nou gelukkig om te lezen dat ik niet de enige ben. Inmiddels heb ik niet zoveel last meer van die harde buiken, ik heb ze nog wel maar niet meer zo vaak. Succes met de laatste loodjes :).

@ sterretje; bedankt voor je advies. Ik ben me er maar al te bewust van dat het nog lang kan duren voordat ons meisje er is, dus probeer ik maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Share This Page