grotere speen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Annemarie76, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik gebruik nu ( nog steeds) de kleinste speen ( s ) op de difraxflessen.. Ik heb wel een m geprobeert, maar dat was weinig succesvol, er ging net zoveel weer uit de mond als dat Gijs echt binnen kreeg ( doekje onder zn kind was helemaal nat/doorweekt, shirt eronder ook).:(

Van de week wel weer een paar keer geprobeert, nu ging t wel beter.. maar omdat Gijs nu weer zo snotterig lijkt t me beter weer even op de kleinere terug te vallen, dan kan ie makkelijker ademen, tussendoor.... had ik bedacht....:(;)

Wanneer ben jij overgestapt op een grotere speen en wanneer ging dat echt goed?:)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier sinds kort de M speen omdat ze Nutriton onder haar voeding door krijgt. Zonder Nutriton nog steeds de S. Er zijn heel veel kindjes die nooit overgaan op een grotere speen!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Zolang een speen goed werkt, hoef je niet van maat te veranderen. Wij hebben ook veel langer gedaan met onze spenen (avent dan). Gewoon kijken naar het drinken ipv naar de leeftijd op het doosje ;)

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wij zijn op een gegeven moment naar de M-speen gegaan toen ze op het kdv aangaven dat ze dachten dat ze daar aan toe was, omdat ze de flessen niet leegdronk, omdat het te langzaam ging. Ik heb het even voor je nagekeken, dat was op 24 april, toen was krummel vijf maanden en een paar dagen. Daarvoor hadden we het ook wel een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. In april bleek het inderdaad nodig te zijn, ze ging meteen weer beter drinken. De eerste keren knoeide ze wel heel erg, maar na een dag ging het goed.

Het verschil tussen S & M is bij Difrax trouwens erg groot. Als je denkt dat een grotere speen wel nodig is, kun je nog de Dodi S porberen, die zit er tussenin. Onze dochter wilde die echter niet, omdat hij veel "slapper" is dan de Difrax en dat vond ze niet fijn.

Ze zit trouwens nog steeds op de M. Heb laatst de L geprobeerd en dat was geen succes.

Deel Deze Pagina