weet het even niet meer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by manda, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Misschien maak ik mezelf druk om niets maar moet het even kwijt. Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen.

Ik ben sinds 29 september gestopt met de pil. Ik ben toen begonnen met alleen foliumzuur slikken en mijn eerste cyclus duurde toen 44 dagen. Ik zit nu in mijn 2de cyclus en die duurt nu alweer 53 dagen. Ik ben tijdens die cyclus ook begonnen met vsm puur mama. Ik heb steeds last van steken in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden, ik heb een rare smaak ik mijn mond, en heel af en toe wat gevoelige borsten maar niet overdreven. Ik heb al een aantal testen gedaan, maar die waren allemaal negatief.

Denken jullie dat dit normaal is? Ik zit er zelf aan te denken om de huisarts te bellen morgen want ik maak me wel een beetje zorgen. Het duurt allemaal zo lang :(

Heel erg bedankt voor het lezen en kijk uit naar jullie adviezen

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb meerdere dames met zulke lange en onregelmatige cyclus gezien die aan het ontpillen waren
    zou me niet druk maken, maar misschien dat je het aan de ass. kan vragen om te voorleggen aan de HA en dat jehet tel. kan afhandelen? succes

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mijn eerste cyclus duurde net als die van jou 44 dagen.. Ik had zoveel hoop dat de 2de cylus korter zou zijn, maar die was 45 dagen. Ik denk dat je lichaam aan het 'ontpillen' is. Je kan evt. de huisarts bellen, maar denk dat ie vrij weinig voor je kan doen en je naar huis zal sturen met de woorden dat je moet afwachten..

Helaas kan ik je verder niet gerust stellen, maar ik leef wel met je mee!

4. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja ik zit ook aan het ontpillen te denken, maar ik dacht dat het maar een paar weken zou duren. Blijkbaar niet.
    In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Ik herken je verhaal heel goed!
    Ben 19 september gestopt met de pil en heb toen een cyclus gehad van 42dagen daarna geen ongi meer gezien, zit nu al op dag 68(!) ik ben ondertussen wel naar de gyn geweest, ze hebben een bloedtest gedaan maar was niet zwanger daarna heeft ze een inwendige echo gedaan en daarop was te zien dat ik geen eisprong gehad heb, ze heeft mij nu medicatie voorgeschreven op mijn menstruatie op gang te laten komen want anders kon ik nog veel langer wachten!
    Wanneer ik nu ongesteld word moet ik opnieuw men bloed laten prikken zodat ze mij kan controleren in het begin van men cyclus.
    Als ik de volgende maand weer geen eisprong heb gaan we starten met clomid.
    Ik zou dus zeggen, wees niet bang om naar de dokter te gaan want er kan heel veel meer uit de bus komen en dan ben je eindelijk uit die onzekerheid, bij mij was het ook niet zo goed nieuws maar ben toch wel heel erg opgelucht!!
    Veel succes met zwanger worden!
    Groetjes Joke

6. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jeejtje jojogirl wat naar om te horen. In ieder geval wel fijn dat ze je nu verder kunnen helpen.

Ik ga morgen zeker even bellen al is het voor mijn eigen rust. Mensen om mij heen zeggen dat ik er gewoon te veel mee bezig ben en dat het dan ook weg kan blijven.

Bah, het is zo oneerlijk. We willen dit zo graag en een kleintje is zo welkom. Maarja dat gevoel hoef ik jullie gelukkig niet uit te leggen

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zou een bezoek brengen aan de ha hij is toch voor dit soort dingen.
    je kunt het beter laten nakijken.

8. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Manda; inderdaad ken dat gevoel heel erg goed, dit is dus net hetzelfde als wat iedereen tegen ons zegt "niet te veel mee bezig zijn dan komt het vanzelf" maar hoe kan je daar nu niet mee bezig zijn...
    Ik ben teleurgesteld in mijn lichaam maar toch ook een beetje blij omdat ze ons nu echt wel gaan helpen!
    Hoop dat je snel ook meer weet!

9. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ Jojo. Kan het mij heel goed voorstellen hoe je je voelt.

En ja inderdaad. Je besluit op een bepaald moment dat je samen een kindje probeerd te krijgen dus hoe kan je daar nou niet mee bezig zijn. Dat is de spannendste tijd van je leven lijkt mij.

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey meis, het zou idd zomaar kunnen dat je nog aan t "ontpillen" bent...
    Ik kan je de hand schudden zeg maar, kijk maar naar mijn handtekening...
    Zit ondertussen in maand 7 ronde 5... deze ronde clomid gebruikt en ben dus bij de gyn in de MMM gekomen...
    Nu maar afwachten, mijn bloedtest was niets bijzonders, alleen de zaadtest liet te wensen over, maar die moeten we nogmaals doen dus we wachten maar af...

11. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ flippo. Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat jij ook een hele onregelmatige cyclus hebt. Heel naar allemaal. Ik ga morgen even de HA bellen en kijken of zij me een beetje opweg kan helpen. Ik ben daar al een aantal keer geweest en ze weet ondertussen heel goed dat mijn kinderwens erg groot is en dat ik er werkelijk alles voor zal doen.

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ga voor je duimen meid :)
    Alleen kan ik je zeggen dat de MMM soms dingen naar boven kan halen die je anders misschien liever niet had geweten...
    Maar goed je weet wel waar je aan toe bent in ieder geval :)

13. vlinder1978

Nov 26, 2009
    36
    0
    0
    Hoihoi meiden,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jullie,
    Ben in aug naar de ha geweest om mijn spiraaltje te laten verwijderen en vanaf toen onregelmatige cyclessen en nu was mijn laatste cycles 6 nov en nu helemaal niets meer,
    ook steken en krampen weken lang maar verder helemaal niets.
    Die steken doen soms behoorlijk pijn.
    Mijn ha zei ook dat ik moest afwachten en anders nog maar even moet bellen ivm eventueel clomid?
    dus ik ga vanmiddag maar even bellen, want dit kan een vrouw zo vreselijk onzeker maken.

Succes allemaal.

greetz

14. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou, heb net de huisarts aan de telefoon gehad. Hij vindt dat ik moet afwachten hoe deze cyclus verder gaat. Mocht het echt te lang gaan duren dan wilt hij een echo laten maken.

In eerste instantie dacht hij dat ik gewoon zomaar was gestopt met de pil en dat het gewoon kon zijn dat mijn cyclus niet regelmatig was. En dat maakte echt niet uit. Toen ik erbij vertelde dat ik zwanger probeer te worden krabbelde hij wel een beetje terug.

Share This Page