blijf nog steeds een beetje hoop houden hoor. Ik ga zondag weer testen dan ben ik precies 1 week overtijd. Ik heb net testenvan kv gekocht dus die maak ik eerst op , kan altijd nog met cb gaan testen. @sanjor - bedankt voor je berichtje geeft me zeker een beter gevoel te weten dat er meer zijn die later pas positief testen
hey iedereen, ik heb gisterenavond bloed laten afnemen, vanavond krijgen we de uitslag. vandaag heb ik al gans de dag het gevoel dat men ongesteldheid er er maar als ik naar het wc ga dan is het alleen maar waterachtig slijm. het komt wel niet tot in mijn onderbroek maar zo vanbinnen. haha de vieze detailles moten er ook bij he
@grace20 Weet je al wat? Hier nog geen ongi te bekennen. Dus ga morgenochtend toch maar weer testen. Ben wel een beetje bang om te testen want stel dat hij dan weer negatief is. Dan wordt ik echt gek!!!
hey sorry dat ik zo laat reageer maar ik was gisteren wat van slag, bloedtest was negatief. dus we gaan de volgende ronde in. succes morgen met testen !!!
Wat vervelend voor je. Maar nieuwe ronden nieuwe kansen moet je maar denken. Niet opgeven hoor, jouw tijd heus wel. Hier nog geen nieuws. Ik ga morgenochtend testen, als het negatief is ga ik maandag de dokter bellen voor een bloedtest. Maar natuurlijk hoop ik dat dat niet nodig is..................
Vanmorgen weer negatief getest!! Om gek van te worden. Ik ga morgen de dokter maar bellen. Hopelijk krijg ik dan een bloedtest
Jeetje! Om gek van te worden toch!! Lekker onzeker allemaal:x Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis!
Dat is best veel. werd je er niet moedeloos van? ik durf nu niet meer te testen, wèt niet zo goed wat ik moet doen. de dokter bellen of nog een week wachten.....
ja ik werd echt echt moedeloos van! en toen ik eindelijk een posi test had toen geloofde ik het niet haha. ik teste op zaterdag posi en ik zou smaandags naar naar de huisarts gaan ik zou nogwachten tot 10 dagen en daarna kun je altijd nog even gaan
vandaag de dokter gebeld en gelukkig was ze het met mij eens om een bloedtest te doen. dus bloed laten prikken vandaag en krijg waarschijnlijk donderdag de uitslag. We weten dan in ieder geval voor het weekend of ik zwanger ben.
hey meid hoe gaa het nu? al je bloedtestuitslag gekregen? hier ben ik dinsdag ongesteld geworden, 7 dagen te laat. maar zo weet ik tenminste waar ik sta! nu al 3 dagen terug aan clomid
hier ook dinsdag ongi dòrgebroken. dus bloedtest was negatief. nu as donderdag 1ste follikelmeting en dan op naar 1ste IUI behandeling. @grace hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk.
he, wat jammer zeg !!! ja ik hoop het ook, maandag mag ik naar de gyn voor een follikelmeting, als die goed is krijg ik pregnyl. men vingertjes zijn gekruist
ik dus donderdag mijn eerste FM. Heb de pregnyl al in de koelkast liggen. Weet alleen niet wanneer ik het moet gaan gebruiken. Maar dat zal ik donderdag wel horen. Ben benieuwd hoe het met mn eitjes is. Of ze goed groeien enzo. Vanwege dat ik overtijd was doen ze de FM al op de `10de dag, dus ben erg benieuwd. Ik hou je op de hoogte. Laat je ook even weten hoe het met jou gaat?