Ben weer zwanger na 3 miskramen....en heb vanmiddag buikpijn gehad.....geen kramp, meer een pijn, die uitstraalde naar mijn onderrug en bovenbenen....en nu heb ik een soort tintelend gevoel in mijn baarmoeder.....dat gevoel wat je normaal hebt als je met je handen bv van koud naar warm gaat.Dit had ik bij mijn miskramen ook, maar ik weet niet of dit gevoel daarbij hoort of bij een normale zwangerschap. Iemand?
Hey Suzanne, Denk dat het tijdstip waarop je poste niet voor veel reacties heeft gezorgd Ik herken jouw tintelingen niet, maar dat zegt niks. Ieder lichaam is anders en misschien interpreteer ik bepaalde steekjes etc wel anders. houd moed ondanks je ervaringen! groetjes
Ik herken het ook niet. Had wel trekkerige krampjes maar dat was niet tintelend. Ik duim voor je, beter tintelingen dan krampen zou ik zeggen.
ik herken het wel. Maar kan je geen gerustellend antwoord geven. Heb het zelf na mijn eisprong en roep dan al ik heb die gekke buikpijn weer dus zal wel ongesteld worden. Gynaecoloog zegt dat het van darmen komt. Helaas hier ook miskraam ervaringen.
Ik heb eindelijk iemand gevonden,die het gevoel beter kon omschrijven....alsof er een telefoon op trillen in je buik zit. Nu iemand die het herkent?
Ik vergelijk het altijd met als je de huid van je polsen in tegengestelde richting draait dat gevoel maar dan in je baarmoeder.
het is ook niet echt pijn maar een raar gevoel. Maare ik vergeet het helemaal gefeliciteerd met je zwangerschap. En mijn gynaecoloog zegt dat het van je darmen komt. Niet ongerust worden maar genieten. ( hoe makkelijk gezegd na miskramen ).
Hoi hoi ik herken het wel hoor......inderdaad een trillende telefoon maar dan laag in je buik ik had het ook maar inmiddels niet meer...wat het is/was weet ik niet maar kijk naar mijn banner na 7 miskramen gaat het nu eindelijk goed, misschien was het tintellende/trillende gevoel wel een goed voorteken.....hoop het in ieder geval voor je en ik zal voor je duimen.
Blij dat iemand het herkent! 7 mken! jeetje meis,wat een ellende. Doe je nu iets speciaals waardoor het nu wel goed gaat.Medicijnen ofzo? Ik moest gister trouwens poepen en was nogal verstopt....en daarna was de telefoon weg.Uitgepoept denk ik