Komende woensdag is voorlopig de laatste dag dat we met zn drietjes erop uit kunnen (de weekenden zitten zo vol). Wie heeft er ideeën om wat te gaan doen? Ik kom niet verder dan zwemmen (vorige week nog gedaan), kinderboerderij/dierentuin (ook nog niet zo lang geleden gedaan). Ventje slaapt goed in de kinderwagen dus we kunnen de hele dag weg. Maar hij moet ook niet de hele dag in de wagen zitten (dus niet gaan winkelen ofzo) want dan kan hij zn energie niet kwijt en slaapt hij 's nachts weer niet. Wie heeft er een leuk idee?
sprookjesbos in enkhuizen, maar is eerlijk gezegd wel het leukst denk ik als je kleintje kan lopen of in ieder geval een beetje
Indoorspeelparadijzen worden al snel heel leuk vanaf nu. Toen mijn zoontjes 14/15 maanden waren zijn we in Kidzcity in Utrecht geweest waar ze veilig konden klauteren en de ballenbak was ongelooflijk populair. Ook de familieglijbaan was erg leuk! TunFun in A'dam is minder mooi, maar ook daar gingen ze helemaal los in de ballenbak
Hier was de kidsplayground een hit! ook zo een indoorspeelparadijs. Ze vond het helemaal geweldig en kon lekker haar energie kwijt
Wij zijn in Delft geweest. Maar zit ook in Apeldoorn en Almere geloof ik. Ze hebben een speciaal gebied voor kinderen tm. 4 jaar en een gebied voor de oudere kinderen.
Wij zijn laatst naar een indoor speeltuin geweest in Loosdrecht.. Groot succes! Ze heeft zich opperbest vermaakt in de ballenbak.. samen door het grote klimgedeelte vond ze ook machtig... Wel waren we met een ander stel met een dochter van 2