Weet het even niet meer....

Discussion in 'Zwanger worden' started by angel2, May 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hey darkangel

ik weet dat ik pas 9 rondes bezig ben. En ik snap helemaal je reactie.
    En ik weet ook echt dat er meiden zijn die veel langer bezig zijn.
    Maar mijn achtergrond maakt me gewoon heel erg onzeker.
    En dan ook omdat ik eerder in de overgang kom wanneer geen idee?
    Maar ik begrijp best dat andere meiden dat vinden en heb daar ook echt begrip voor.
    wil daarom ook niet te veel zeuren

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    @darkangel
    Een bevruchting is al zo bijzonder. Je hebt maar 1 eitje per maand en je hebt maar zo'n korte periode dat je ei bevrucht kan worden. Je kan wel dingen proberen, maar het blijft de natuur met alle gevoelens van dien. Die je soms niet in de hand hebt. Ik merk dat ik mezelf soms zo gek maak en dat ik mijn emoties soms niet in de hand heb (helaas voor mijn. Vriend) dat ik me niet kan voorstellen dit zo lang te kunnen volhouden zoals jij. Dus echt respect voor je!!!!

3. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    ik heb vooral heel veel respect voor je dat al zolang bezig bent.
    En voor al die andere vrouwen

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Ik zit nu via mijn telefoon. Zal morgen vroeg weer uitgebreid reageren, lukt niet zo goed via mijn telefoon haha dat ding doet nooit wat ik wil....

5. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Haha, daar heb ik nu ook last van zit nu ook op me mobiel!
    Slaap lekker allemaal

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Angel,

Ik zou denk ik wel je gyn bellen! Je weet maar nooit, je bent al best een tijdje bezig toch?
    Als je gewoon zegt tegen haar dat het echt niet lekker voelt dan mag je vast komen.

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    @Angel: Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. En hoewel je weet dat je (nog) niet mag klagen omdat veel meiden al veel langer bezig zjin, blijft het toch moeilijk. Wij zitten pas in ronde 4 en zelfs ik heb die gevoels al wel eens. Iedereen lijkt zwanger te worden en waarom moeten wij dan zolang (?) wachten. Ik weet ook dat ik heel onredelijk ben op zo'n moment maar gevoelens zijn nou eenmaal niet altijd redelijk.

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen en zeggen dat je medische achtergrond je zo ondeker maakt. Ze kan misschien (nog) niks voor je doen, maar misschien kan ze je wel geruststellen. Ik duim voor jou dat je ook snel met een dikke buik mag lopen!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    angel: ik denk zeker dat jij ook wel naar de huisarts kan. dan kunnen ze bij jou tenminste kijken of die ene eierstok wel zijn werk doet.

ik zei in t begin, jaa en ik ga echt niet spuiten zetten bij mezelf dat durf ik niet.. en die puncitie ga ik echt niet doen.. nou inmiddelds allemaal al gedaan.... mijn man zei, ik wil echt niet met donorzaad aan de slag, toen we geen andere keuze meer hadden, kwam hij met t ''idee'' om toch met een donor verder te gaan. nu hebben we 8x een iui gehad met donor zaad waarvan we 1x zwanger zijn geraakt, maar dit ging al heel snel mis. ik zei toen ik wil geen icsi meer doen, maar ben nu al zover dat ik dat nog wel een keer wil proberen, een icsi met donorzaad.. dan nog maar een keer door die helse punctiepijn heen.
    en meer kunnen wij niet meer proberen, dus nu probeer je alle kleine dingetjes, speciale vitamies, granaatappelsap drinken tijdens je wachtweken, en ja zelfs maansteen, en jadesteen bij je dragen en opladen in de maan;)..want er is niks anders meer wat je wel kan proberen...

9. smeagol

smeagol Actief lid

Apr 10, 2012
    113
    0
    0
    Gewoon bellen angel2. Die mensen zijn er voor. Ze hebben er voor geleerd en krijgen ervoor betaald om het zo maar te zeggen. En ook al zou ze zeggen nog even wachten voor een eventueel onderzoek dan ben jij in ieder geval je verhaal kwijt en ze zal je wel adviezen geven. Dan krijg je daardoor wel weer positieve energie.

Succes.

10. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie!
    Ben er erg blij dat jullie zo lief reageren.
    Ik heb gebeld en heb gevraagd of ik een telefonische afspraak kon maken en dat was geen probleem omdat ik al patient ben bij deze gynaecoloog.
    Ik heb een afspraak staan voor 18 mei dus ben benieuwd kan dan mijn verhaal doen en dan zie ik wel wat ze er mee doen.
    Ik weet dat het pas ronde 9 is.
    En ook omdat ik 1 eierstok heb kan het natuurlijk langer duren.
    maar ja wanneer zijn die eitjes op dat weet niemand.
    Ik ga gewoon even afwachten op 18 mei en dan zien we wel verder.
    Iedereen bedankt voor een luisterend oor.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    angel: fijn dat je 18 mei al terrecht kan! ben benieuwd!! laat je dat nog wel even weten?

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Oh super! Maar goed dat je toch gebeld hebt dus. Ik hoop dat ze je 18 mei gerust kan stellen.

13. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden,

Ik laat even weten hoe het was als ze gebeld heeft!

Fijne dag!

14. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik weet wat je bedoelt...wij zijn bezig sinds juli 2009...er zijn om ons heen stellen die inmiddels zelfs al 2 kinderen hebben, momenteel ben ik weer ongi na 62 dagen, voel me dus erg verdrietig en boos...en ben ook erg onzeker....hoop voor jouw dat jullie snel een keer geluk hebben meis...

15. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hey moeder254,

Ik hoop het ook, hoop dat me gesprek helpt op 18 mei, ik ben gewoon bang dat door me achtergrond het allemaal niet lukt.
    Ik hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!

16. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden,

Ben vandaag gebeld door de gyn.
    Ze begreep me helemaal. En door me achtergrond kon ze me onzekerheid helemaal begrijpen.
    Ik moet nu op de 3e dag van me menstruatie bloedprikken en als ik daar dan heen moet neem ik meteen me vriend mee want die moet zijn zaad dan controleren.
    Dus even wachten op me ongesteldheid.
    Ben benieuwd ben blij dat ze me begreep!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    angel: fijn dat ze wat gaan doen! ben benieuwd hoe of wat! houd je ons op de hoogte?

18. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe is het met jou darkangel?

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
  20. angel2

angel2 Actief lid

Feb 5, 2012
    336
    0
    0
    wat heb je al veel meegemaakt darkangel.
    Heb er respect voor je!
    Ben je het nou nooit eens echt zat?

Share This Page