hoi dames, wij zijn al bijna 1 1/2 jaar bezig met een 2de kindje. heb vorige maand een kijkoperatie gehad waarbij mijn eileiders zijn doorgespoten. 1 kant is super, mijn andere kant is niet goed genoeg om zwanger te raken. nu heb ik al een lange tijd een cyclus van 28 of 29 dagen. nu zit ik al op dag 30. ik weet bijna zeker dat ik 2 weken geleden mijn eisprong heb gehad. heb vandaag toevallig een afspraak in het ziekenhuis voor verdere behandeling ze heeft even gekeken, maar zag niks zitten, maar dat schijn je ook niet vaak te zien op de echo als je net overtijd bent? heb thuis een test gedaan, smiddags en die was negatief. ik heb vanaf maandag al krampjes. het meeste aan mijn rechterkant. de ene keer onder de andere keer hoger rond mijn navel. soms ook links. nu weet ik het niet meer. ik wil mezelf geen valse hoop geven. niks te zien op de echo en negatieve test en krampjes. maar nog niet ongi. nu willen we wachten tot zaterdagochtend. bij mijn 1ste heb ik lang gewacht met testen. een week na nod. kan het zo zijn dat mijn hcg te laag is of geef ik mezelf dan valse hoop? hoop dat iemand dit herkend of een goede tip heeft
Heb je je eisprong bijgehouden met ovulatietesten of met je temperatuur? Dit is dus je 1e cyclus na je operatie? Kan het zijn dat je cyclus daarom nu langer duurt?
Ik merk het altijd aan het dunne slijm. Dit houd ik elke maand in de gaten, dit is nu 14 dagen geleden. Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten
Als je net overtijd bent is er inderdaad nog niets te zien op de echo. Ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven maar misschien was de test negatief omdat je niet met ochtendurine hebt getest? Helaas zit er denk ik weinig op dan af te wachten en dan nogmaals te testen als je menstruatie uitblijft.
hmm lastig, bij een prille zwangerschap is idd nog niets te zien op de echo. Zou het toch nog even een paar daagjes afwachten.. misschien is je cyclus wat anders door de kijkoperatie, of kan dat niet??
Ik heb eigenlijk geen idee of je cyclus na de operatie anders kan zijn. Daar hebben ze in het ziekenhuis niks over gezegd. Ook gisteren met de echo niet