Wat vinden jullie van deze test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sanjanstan, May 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanjanstan

May 14, 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben aan de pil, maar heb deze wat onregelmatig geslikt afgelopen maand. Daarbij ben ik steeds erg misselijk. Nu las ik in de bijsluiter dat ik moet wachten met testen tot na mijn onttrekkingsbloeding (menstruatie), met testen. Ik heb gister getest, en verwachte een negatieve uitslag. Maar zag dit... Ik weet echt niet wat ik er mee moet. Het is we een erg vaag blauw lijntje. Verscheen overigens binnen 2 minuten.

Attached Files:

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ja hoor zwanger!!
    Ik weet niet of het gepland is mast toch gefeliciteerd!!

3. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Als het lijntje blauw is (is hier niet zo goed te zien namelijk) dan is ie positief en ben je zwanger.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb hem bewerkt en vind het duidelijk een blauw lijntje.

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Oh, en toch gefeliciteerd, ookal was het (in je bericht te lezen) niet helemaal gepland. ;)

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ik zeg ook zwanger. Maar het streepje staat met in een schaduw van iets? Kan je er niet 1 in het dag licht maken xxxxxx

7. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Melanie, mijn kleuren staan geloof ik niet helemaal goed. En er valt een schaduw net over het streepje heen, dus kon het niet zo goed zien haha. Heb bij deze testen overigens ook nooit een indroger gezien eigenlijk.

Sanjanstan: Ben je er wel blij mee??

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zit op mijn tel dus kan de foto helaas niet bewerkt plaatsen!
    Maar ik zie echt een streep.
    Ze zegt dat de streep er stond binnen 2min dus geen indringer lijkt me.

Ik ben ook benieuwd of zever blij mee is,is toch ff schrikken!!

9. sanjanstan

May 14, 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd niet gepland. Ik heb 3 mooie kinderen, maar ik zou best aan het idee kunnen wennen om weer zwanger te zijn. Ik ben van plan morgen een digitale test te doen. Dat gedoe met vage lijntjes...
    Die schaduw is van mijn telefoon waarmee ik de foto heb gemaakt.Ik heb nog een foto.

Attached Files:

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou een kruidvat test doen.
    Die zijn gevoeliger en hebben minder hcg nodig.
    Ik zie het lijntje op deze foto ook alleen nu wat vager.
    Spannend!

Laat je wat weten als je weer getest hebt?

11. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ik zie nu idd ook dat ie blauw is! Ben benieuwd wat de digitale morgen zegt. Doe je dan met indicator of zonder?
    De clearblue zonder indicator heeft meer HCG nodig, dus kan zijn dat deze nog negatief uitslaat.

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    dit is een etos test toch ?!
    want ik had op zo,n etos test ook zo,n streepje en was toen dus echt niet zwanger!
    er staat me ook iets bij dat het lijntje even dik moet zijn als het controlle streepje ....
    ik zou een kruidvat test doen of een digitale zodat je het zeker weet

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    pennestreep en dus negatief!!

14. sanjanstan

May 14, 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat? En die digitale testen? Hoe gevoelig zijn die? Deze was van Etos. Ik wil gewoon graag een duidelijk zwanger of niet zwanger. Hier word ik nogal onzeker van.
    En hoe schadelijk is het als je de pil slikt terwijl je zwanger bent? Want inmiddels ben ik aan een nieuwe strip begonnen... In de bijsluiter staat dat je moet stoppen met slikken als je zwanger bent. Maar zolang ik daar nog niet van ben overtuigd, wil ik niet stoppen...

15. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Dan zou ik de clearblue met indicator doen. Als deze echt positief is, dan moet die van clearblue met indicator nu ook positief aangeven.

Ik denk trouwens wel dat deze positief is. Op de eerste foto (met de schaduw zeg maar) zie je duidelijk een breed streepje.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb vorige maand zo een test gedaan en daar kwam geen penstreep op.

17. sanjanstan

May 14, 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een pennestreep is dus niet goed? Vind het wel raar dat er dan wel een blauw streepje verschijnt. Ik heb deze test wel eens eerder gedaan,een paar maanden geleden, en toen was er echt helemaal niets te zien. Daarom was ik nu ook zo verbaasd.

18. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ik heb ook nooit eerder penstreepjes gehad op de etos testen. Ik zou een digitale van clearblue met indicator doen, dan heb je in elk geval duidelijkheid. Ook ivm met je pil. Of het echt kwaad kan weet ik niet. Er zijn zat vrouwen die de pil doorslikken en in het begin niet weten dat ze zwanger zijn.

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ik heb deze test dus ook vaak gedaan en als hij negatief was was hij ook gewoon witter dan wit dus ik zeg zwanger.
    Qua pil zou ik nu even stoppen, maar ja hoeveel meiden zijn zwanger tijdens pil gebruik zonder dat ze het weten.

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

Aug 5, 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    ikk heb deze test ook gedaan op de dag van mijn nod! ook een dun pennestreep! maar met die van 2v5 van de kruidvat toch echt zwanger! vind het rare testen van de etos!

Share This Page