Bah. gisterenavond voor de 2e x opgenomen. Vorige week ivm harde buiken en bloedverlies. Ben 5 dagen thuis geweest en weer terug. Weer regelmatige pijnlijke harde buiken. Dit keer helaas ook ontsluiting... Dus heb een infuus met weeen remmers en de eerste prik voor longrijping gehad. Vandaag de 2e. Hebben nog meer vrouwen dit gehad? Bij hoeveel vrouwen is het kindje toch echt te vroeg geboren en bij wie is het gewoon nog een paar weken blijven zitten? Lieve groetjes
Heb ongeveer hetzelfde gehad met 27+4. Kreeg geen ontsluiting maar wel verweekte bm. Heb een week in het ziekenhuis gelegen met weeënremmers die daarna langzaam afgebouwd zijn. Met bed/bankrust is ze tot de uitgerekende datum blijven zitten! Ik voel ontzettend met je mee. Ik weet wat het is om je zo machteloos te voelen én wat het is om een prematuurtje te hebben. Maak je zelf kleine doelen. 48 uur voor de longrijping, 34 weken zwangerschap. Dat maakt het makkelijker als in een keer die 7 weken vooruit kijken. Ik hoop ontzettend voor jullie dat de boel nog een beetje opgehouden kan worden! Zet 'm op, liefs.
Ik.. Werd met 30 plus 5 opgenomen met hoge vliessscheur. Ben toen 14 dagen opgenomen geweest. Kreeg ook harde buiken in regelmaat en heb ook 48 uur aan de weeenremmers gelegen. Plus de 2 longrijpingsspuiten. Daarna werd ik opgenomen met 34 weken ivm harde buiken/krampen in regelmaat. Toen werd ik opgenomen met 35 weken met weeen, bloedverlies en 3 cm ontsluiting, en bmm half verweekt. Zit nog altijd op dat laatste. Dus 3 cm ontsluiting en bmm half verweekt. Morgen 38 weken zwanger en van de week inleiding. Hoop voor je dat jullie kindje nog een poosje zitten blijft!!
Ik ben op 30 weken opgenomen met weeen. Geen ontsluiting (alleen het 'topje' stond open, maar baarmoederhals was wel aan het verweken. 4 dagen weeenremmers gehad en 2x longrijping! Pas op 39.4 weken bevallen!!
Mn buik is vrij rustig nog. Lang leven de remmers... Kijken wat vandaag gaat brengen. Hoe gaat het met jou? Deze week ingeleid? Spannend!
Ja die remmers werken wel..alleen is het daarna spannend of ze nog werken als je er vanaf bent.. Hoop dat ze doorwerken voor je hoor. T is nog zo vroeg nu. Duim voor je hoor dat de beeb nog een paar weekjes blijft plakken!! Ja hier nog altijd harde buiken/weeen in regelmaat. Soms uren pijnlijk, soms uren puur harde buiken..vermoeiend..ook omdat het niet doorzet. Drie cm ontsluiting en bmm half verweekt..baal dat het nu niet vanzelf komt, maar dat is zo.. Ja einde van de week inleiding ivm zw diabetes.
spannend...Gelukkig helpen de weenremmers tnt en hebben de prikjes al btje hun werk kunnen doen! Heb het zelf ook gehad, bij de eerste 3 x aan de remmers en zelf met 39+4 geboren en met de 2e 1 x aan de remmers met 30 wk en met 39+0 ingeleid... maar ik kreeg geen ontsluiting, dus was denk ik wel minder spannend al bij jou.. Is het je eerste??