vanaf vandaag tot zaterdag 20% korting bij prenatal, prijzen varieren.. 25-39 euro..met 20% maar dan heb je wel rust... die home-made doeken werkte niet, zij wurmde zich daar gewoon uit. veel succes iig.
Zou trouwens wel een beetje oppassen met dat 'overdag niet te vaak laten slapen' hoor. Een baby slaapt nu eenmaal nog heel veel, en je hebt ook kans dat het averechts werkt. Dan zijn ze 's-avonds ZO moe dat ze helemaal niet meer willen/kunnen slapen.
het doet me goed om te lezen dat meerdere moeders het zelfde hebben ervaren als ik. (niet nadelig bedoelt) liefs rianne
ok dank je wel voor het advies. gelukkig trekt maureen er ook niks van aan hoor dat ik haar even wakker wil houden voor een keer. ze slaapt wel hihi zal haar gewoon laten slapen. liefs rianne
Ik denk ook dat het komt omdat je bij anderen alleen de leuke dingen van het moederschap ziet, die hoor je niet over slapeloze nachten enzo. Ik heb het me ook allemaal te mooi voorgesteld en ik moet er nu ook erg aan wennen dat Esmee mijn dag bepaalt. Esmee huilde in het begin ook erg veel 's avonds en de hele nacht. Ik ben naar een osteopaat gegaan, ze had een nekwervel verschoven. Je kunt altijd een afspraak maken om het uit te sluiten, kan je veel huilbuien besparen en het wordt vergoedt... Esmee huilt nu weinig.
Rianne: Ik heb veel baat gehad bij een bakerzak voor Koen. Hij was ook zo onrustig en wilde maar weinig slapen. Kijk maar eens op www.bakerzak.nl Misschien is het iets voor je dochter?
Hehehe nou bij Sam had ik het helemaal niet. Ik had een doldwaze peuter van net 3 die helemaal hyper was van alle toestanden, visite, kraamverzorgster en iedereen die verder nog binnen kwam vallen. En drukke papa en labiele (vd hormonen) mama voegen daar geen positieve bijdrage aan toe. Ik vond hem geweldig en mijn peutertje ook maar was wel heeeeeeeel blij toen alles weer een beetje normaal werd naar een maand of 2. Toen begon alles een plekje te krijgen en het allemaal wat beter te lopen.