Weet het even niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zit ik hier over mezelf te zeuren en ondertussen.....
    Mijn vriendin belde net op, zij is ook vriendin van ons buurmeisje. En ons buurmeisje is dus gisteren bevallen, ze was 24 weken en het kindje is overleden. Het was een jongentje.

Ik vind het zo verschrikkelijk. Moet er ook steeds aan denken .

Ik wil zo graag iets doen voor hun, maar wat? Vind het ook moeilijk omdat ik zelf 29 weken zwanger ben.

Ik ga in elk geval een kaartje sturen met sterkte. Weten jullie iets moois wat ik er op kan zetten?
    Een mooi gedichtje ofzo?

2. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Goh wat erg en inderdaad ik kan me voorstellen dat het voor jouw heel dubbel is maar jij kan er natuurlijk niks aan doen. Voor een gedichtje zou ik eens kijken bij gedachten-gedichten of zo iets. In ieder geval veel sterkte voor jouw buurmeisje.

groetjes Patricia

3. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    op http://www.gedachten-gedichten.nl en dan gedichtenindex vind je een kopje overlijden kind.

Ik ga zelf even niet zoeken, kan er op dit moment niet zo goed tegen.

Linda

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Goh, wat moeilijk. Dit schokt ook zeker jou nu. Zou zeker een kaartje sturen en er iets moois op zetten.

5. Niet meer actief

Ik heb vanmiddag een mooi kaartje gestuurd. Over een weekje zal ik hun wel bellen, ze hebben nu veel familie en vrienden op bezoek, dus ze zijn gelukkig niet alleen.

6. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Meis, heb net hetzelfde meegemaakt met iemand die ook een paar weken minder dan mij zwanger was. Had nooit verwacht dat het me zo zou raken. Hoop zo dat ze een waardig en mooi afscheid hebben kunnen nemen van het kindje. Ik denk dat ze je kaartje en het straks contact opnemen heel erg zullen waarderen. Gewoon de gedachten dat mensen aan hun denken en met hun meeleven.

Deel Deze Pagina