paar dagen na bevruchting al symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miekje87, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo lieve dames,

Ik heb helaas 3 weken geleden een miskraam gehad. We wilden meteen verder dus hebben we alweer geklust. 2 dagen later voelde ik me mega misselijk en kreeg ik steken in mijn lies ( had ik vorige keer ook) maar mij lijkt het sterk dat je dat zo snel al voelt. Vorige keer had ik dit na een week ongeveer. Maar de steken in mijn lies blijven, voel vanalles in mijn buik, voel me misselijk en heb af en toe steken in mijn borsten.
    Ik wil het natuurlijk heel graag dus misschien beeld ik het me in, maar toch vraag ik het me af. Je leest wel eens dat vrouwen het inderdaad meteen voelen binnen 2 dagen na bevruchting. Herkennen jullie dit?

Als het geen zwangerschap is twijfel ik of het niet iets anders is.
    Vorige keer wist ik dat ik zwanger was door die kleine zeurende steekjes onderin mijn buik en lies, die doortrokken naar mijn benen, maar misschien was dit wel puur toeval en is het iets anders. De steekjes zijn namelijk na de miskraam gebleven, maar in de lies en benen heb ik nu pas weer. Of zouden dit gewoon nog naweeën van de miskraam zijn?

Liefs mij

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    'k Heb eigenlijk geen idee of je zo snel iets kan voelen, misschien andere dames met ervaringen? Ik ben zelf nog bezig voor een 1ste, dus kan je heel moeilijk antwoorden...:)

Het enige dat ik wel kan zeggen is dat je lichaam je heel wat kan wijsmaken als je iets écht graag wilt! In ronde 2 leek ik ook vanalles te voelen, maar uiteindelijk toch gewoon ongesteld geworden. Ik hoop dat je werkelijk wél iets voelt, maar dat zal afwachten zijn tot je nod. Succes alvast!

3. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Nooit steekjes gehad in mijn liezen oid.
    Ik had wel een soort misselijk gevoel al heel snel. Dat hield echt twee weken aan tot ik kon testen.

In mn hoofd had ik wel een voorgevoel dat het raak zou kunnen zijn. :)

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zeg niet dat t niet kan maar is wel heel snel! Succes met wachten

5. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde het niet zo snel, maar wel een week na de eisprong ongeveer.
    Ook steken in mijn buik. En dat hield zeker een week aan.
    Alsof er al iets aan de gang was.
    Het kan vast wel, ligt eraan waar je eitje zich bevond toen het bevrucht werd, lijkt me...Misschien was het al uit de eileider en is de innesteling daardoor 'sneller'?
    Of kan dat niet...
    Ik hoop het heel erg voor je!!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    lijkt mij wel erg vroeg. Duurt toch vaak op zijn minst 5 dagen voordat eicel in de baarmoeder aankomt

7. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had ook zo vroeg kwaaltjes. Ook al roept men hard dat het niet kan, ik weet het heel zeker. Er gebeurde vanalles en dat voelde ik. Misselijk was ik van 7-10 dpo. Nu niet meer, ook bijzonder hè.

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dankje voor jullie reacties! Ohhh ik hoop het zo. Als ik niet eerder een keer dit allemaal gevoeld had had ik mezelf voor gek verklaard maar ik merk nu ook de warmere handen en blosjes weer op mijn wangen en soort ongi krampjes vandaag in mijn onderbuik. Echt bizar maar het kan nog altijd dat mijn lichaam me voor de gek houdt natuurlijk;)

Deel Deze Pagina