weet het even niet meer

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamaatjevan5, Oct 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi verlosjes

ik zit enorm met iets iets mijn maag en nu weet ik niet meer wat ik moet doen afgelopen maandag had ik bloedverlies dit bleek van mijn placenta af te komen die te laag lag maar dat bloedverlies houd nog steeds aan

de gyn had wel gezegd als het erger word moet ik contact opnemen maar het is nog nooit een hele week achter elkaar geweest en dat maakt me behoorlijk onzeker

volgende week maandag heb ik weer een afspraak maar moet ik nu wel of niet bellen weer het bloedverlies is hetzelfde maar wel de hele week doorgegaan of gewoon afwachten tot volgende week

alvast bedankt

groetjes nathalie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Mathalie,

dat vind ik moeilijk te beoordelen zo. Je zou kunnen bellen naar de gyn voor advies. Soms willen ze je dan direct even zien en soms zeggen ze als het ongeveer nog hetzelfde is dat je nog even af kunt wachten en je moet bellen als het echt meer bloedverlies per keer is. Dus je kunt het nog even afwacthen, maar als je maandag te ver weg vind kun je altijd even bellen.

Groetjes Brigitte

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi brigitte

bedankt voor je antwoord het bloedverlies is nu veel minder dus ik wacht gewoon maandag af wel moeilijk maar ik heb er wel een goed gevoel over

bedankt

groetjes nathalie ;)

Share This Page