Pfff, weet niet of ik er goed aan doe om mijn berichtje hier neer te zetten maar ik ga het gewoon doen...... Ik vraag me af of er meiden zijn op dit forum die mij via dit topic of via een PB zouden willen laten weten wat de goede sites zijn om je aan te melden als je geïnteresseerd bent in vrouwen. Ik heb het met 4 kids te druk om eindeloos te MSNen en internet af te struinen maar ik heb echt behoefte aan een vriendinnetje. Ik ga ook nauwelijks uit en kom dus heel weinig i contact met andere mensen, zeker omdat we een eigen zaak hebben en ik vanuit huis werk. Die combinatie maakt dat ik moeilijk 'op zoek' kan........ Het is een lang verhaal, wat ik best wil delen, maar niet zo publiekelijk, dus als je echt heel nieuwsgierig bent PB me dan maar Alvast bedankt
ik ken 2 sites: bimeiden.net en biskwie.com geen idee of het wat is hoor, heb me er jaren geleden voor aangemeld. toen via biskwie.com eens afgesproken met iemand edit: logde net eens in en had een mailtje over bimeiden.nl dus 3 sites. have fun!
Hihi, bimeiden.nl en .net heb ik me voor aangemeld, alleen die hebben alleen een forum ofzo, ben echt op zoek naar een ohhh, durf het bijna niet te zeggen *bloos* datingsite.....heb me er net voor eentje aangemeld, kijken of dat wat is... CHILLIN haha, thanx, ik vond deze banner ook wel heel gaaf, neimand heeft em ACIRE biskwie .com ga ik nu even kijken!
Misschien kun je ook eens rondsnuffelen op www.shespot.nl . Da's een erg mooie site voor vrouwen en erotiek, met een levendig forum, een gedeelte voor dating, verhalen etc.
Op de site bimeiden.nl zijn er regelmatig meetings Zeker leuk om even in de gaten te houden en misschien eens naar zo'n meeting te gaan!
thanx allemaal! heb de sites die als tip zijn gegeven allemaal bekeken en in de favorieten gezet, we zullen zien wat eruit komt
www.COC.nl misschien dat hier meer op staat. In verschillende steden hebben ze trouwens ook een pand, waar je informatie kan winnen, baravonden en bijeenkomsten kunt bezoeken mocht je toch eens de deur uit willen en een oppas hebben.
Eh net zoals jij er achter kwam dat je hetero bent? Hier ook n bi, ikzelf kwam er achter toen ik verliefd werd op meiden en jongens rond mijn 16e. Pas 7 jaar later aan mezelf 'toegegeven'. Heb trouwens nooit een datingsite benaderd/bekeken ofzo. Maar staat er niks op mp ofzo (klinkt gek ) 8)
ja ik heb een vaste vriend , maar volgens mij val ik op meisjes heb het zelf de laatste tijd pas gemerkt zo raar Hier durf ik het wel te zeggen maar niet tegen andere
Pb me je gegevens maar, dan kun je we een date prikken hihihi Je kunt ook eens kijken op www.letsbeopen.nl, via die site wordt regelmatig het feest Flirtation gehouden in Amsterdam. Erg gezellig en een aanrader om een keer naartoe te gaan
Ik zat dit topic door te lezen..tja lees nu eenmaal gewoon alles Maar wat ik me dan afvraag (zeg maar als ik t direct ben!); Weten jullie man/vriend dit ook...en zoja hoe gaan die daar mee om. En hoe ga jezelf ermee om...kan me voorstellen dat je dan mogelijk ook weleens behoefte hebt aan een vrouw. nogmaals als ik te nieuwsgierig ben, dan hoor ik t wel
Nou ik heb het zelf sinds kort in de peiling, maar ik zeg wel eens tegen mijn vriend als we uit mekaar zouden gaan(wat niet is natuurlijk haha) dan zou ik verder gaan met een vrouw, maar hij zegt wel eens nou maakt nik suit als je op een vrouw zou vallen, maar ik heb het niet zo gezegd van ik val ook op een vrouw, maar heb dat pas sinds een paar maanden hoor
Hahaha, leuke reacties! Wat betreft mijn vriend, die weet er alles vanaf, we zijn daar heel open in en hij laat me ook volkomen vrij gelukkig ( vind ik heel knap!) Mijn sexdrive ligt vele malen hoger dan de zijne, dus hij moedigt het alleen maar aan, cause I am to hot to handle hahaha maar serieus, hij vind het niet erg zolang HT voornamelijk sexueel blijft. Ik heb een relatie met hem en een vrouw 'erbij' ( klinkt zo oneerbiedig sorry) is ok, zolang het geen tweede echte relatie word Ik ga zeker de andere sites nog bekijken, zit nu met mijn iPhone op de bank filmpje te kijken. Bedankt trouwens nog voor het compliment!