Weet het ff niet meer, slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JBM1985, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Nou we hebben hem nu voor de 2e nacht zonder speen naar bedje gedaan, het is ff huilen 5-15min. maar gaat daarna slapen. Daarvoor gingen we kijken om de zoveel minuten en dan werd hij juist meer overstuur. Denk van waarom kom je maar haal je me er niet uit. Nu wel Dentinox gegeven. Afgelopen nacht ging het goed en werd hij om half 6 wakker vanaf 8 uur de avond ervoor, ben benieuwd vannacht.

2. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Hier hebben we vannacht ook weer een goede nacht gehad. Eén van de betere sinds zijn geboorte :)

Om 20.00 uur naar bed gebracht, om 21.00 uur sliep hij tot 6.30 uur. Uiteraard werd ik om 2.30 uur wakker en heb ik even bij hem gekeken. Gelukkig lag hij heerlijk te slapen. Hij is vandaag dan ook weer vrolijk als vanouds. Hopelijk gaat het vandaag ook weer wat beter met de slaapjes.

JBM1985: Mooi dat het bij jullie ook weer wat beter is gegaan. Hopelijk hebben jullie ook de afgelopen nacht weer lekker kunnen slapen.

3. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Jetjuh, fijn dat hij zo goed heeft geslapen, hier hetzelfde ook weer vannacht. Nu heeft hij geslapen van half 9 tot kwart voor 6. Hopelijk houden ze dit beide vol! Maar heerlijk he weer ff beter slapen!

4. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Ja ik merk toch wel weer hoe belangrijk het is om je rust te krijgen. Helaas is het slapen overdag nog steeds drama. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet. Huilen en krijsen zodra hij in zn bedje ligt. Ik ga elke 10 minuten naar hem toe dan is hij weer rustig, maar zodra ik weg ga is het drama. Bij hem blijven totdat hij slaapt is ook geen optie want dan is het feest en komt van slapen helemaal niets terecht. Ik kan hem er toch niet steeds uithalen? Dan weet hij; als ik maar lang genoeg huil, mag ik er wel weer uit

Pffffffffff

5. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Volgens mij doe je het helemaal goed, mijn gevoel zegt ook idd niet eruit halen en om de 5 a 10 minuten even kijken! Hier gaat het overdag al beter. Ik haal hem er ook niet meer uit en ik denk dat hij dat nu ook wel weet.

Deel Deze Pagina