Weet het ff niet meer....wie weet raadt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poekie01, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou je kleintje ook echt niet laten huilen! Tuurlijk vallen ze uiteindelijk wel in slaap, maar dat is zo zielig! Ik heb af en toe lekker met Eva meegehuild en haar vooral getroost. Nu huilt ze haast niet meer, vooral het slapen was een probleem, maar sinds kort gaat ze slapen zonder te huilen! Had ik nooit gedacht! Ben blij dat ik haar altijd ben gaan troosten en dat zal ik altijd bliljven doen. Je kan je kindje nooit verwennen door het heel veel liefde te geven. En ik haar haal echt niet bij elke kik uit bed, ik ga haar eerst troosten door tegen haar te praten in de deuropening, als dat niet werkt geef ik een aai over haar bol en een kus en als het dan niet werkt haar ik haar even eruit. Maar de afgelopen weken is dat dus allemaal niet nodig geweest ;).

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ben wel een groot voorstander van inbakeren omdat ik er gewoon een super ervaring mee heb gehad met Luc dus ik zou zeggen kijk er eens naar.
    Verder wil ik nog even zeggen dat ik helemaal begrijp wat je doormaakt. Luc heeft tot bijna 6 weken alleen maar gehuild en wilde alleen bij ons slapen. Door het cb werd dit afgeraden waardoor we veel stress kregen omdat dit volgens hen niet "hoorde". Toch ben je op een gegeven moment zo moe dat je er gewoon aan toe geeft. Wat ik hier mee wil zeggen is dat als je er geen problemen mee hebt dat hij bij je slaapt zou ik het gewoon even de tijd geven en lekker bij je laten liggen.
    Wat betreft in bed slapen, je kan het iets veiliger maken door hem op het aankleed kussen boven in bed te laten slapen. Dit maak je gewoon als een bedje op, maar hij kan niet onder je dekbed verdwijnen. Zo heeft Luc de eerste week ook bij ons geslapen.
    Verder heel veel sterkte en succes en het komt echt wel goed. Maak je niet te druk erom en probeer toch van je kindje te genieten.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Even off-topic.

@Cellie: daarover verschillen we dan heel duidelijk van mening. IK ben een heel duidelijk tegenstander van inbakeren,maar, ik kan me wel voorstellen dat je voor een bepaalde situatie komt te staan, waarin je wanhopig op zoek bent naar een oplossing.

Laten we het over Ria Blom maar niet hebben, want daar ben ik nog een veel grotere tegenstander van.

@TS: laat je kindje niet huilen. Dat heeft geen enkele zin.

4. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi hoi,

We hadden gisteravond alvast zijn wagenmatrasje als bedje opgemaakt, en die op ons bed gelegd, maar.....

Hij heeft vanaf 23.30/300 en van 4.00/700 in zijn bedje geslapen! Hij kwam dus alleen om 300 uur voor zijn voeding, lekker op bed gedaan. Hij heeft geslapen, wij hebben geslapen...de dag ziet er meteen anders uit..

Ben gisteravond eerst met hem in het grote bad geweest en lekker veel geknuffeld (ook door papa). En op een of andere manier sliep ie opeens, ook vanmorgen een paar uurtjes (met onderbrekingen dat wel...) Zou het dan toch een soort van sprongetje zijn geweest? Blijf hem in ieder geval lekker veel knuffelen als ie daar behoefte aan heeft, voel ik me veel beter en rustiger bij... Lekker genieten van deze korte periode dat ie nog zo klein is...

l

5. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ah super om te horen meid!
    Lekker doorgaan met knuffelen zou ik zeggen (lekker he :) )

6. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Inderdaad niempie.... :D

Hij ligt nu in zijn bedje te slapen met een big smile op zijn gezichtje.... Wat een verschil met gister he....

7. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Het zijn allemaal fases volgens mij, op het moment dat je er in zit zit je met je handen in het haar en de tranen in je ogen en als de fase voorbij is denk je: was het nou echt zo erg?

Zo vanaf 6 weken gaan geloof ik alle baby's meer huilen.
    Ik heb Jelte eindeloos gewiegd in de de wandelwagen in de woonkamer, hele kilometers gewandeld én ingebakerd. Nou slipe meneer wel door 's nachts vanaf 6 weken dus dan kun je gehuil overdag beter hebben denk ik.

Succes!

En volg je gevoel!

8. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Vandaag heeft mijn krummel er geen zin in: elke keer als ik hem naar bed breng begint hij hard te huilen...
    Net heb ik hem maar bij mij gepakt op het "grote bed" en lekker tegen me aan gelegd. Na een paar minuutjes sliep hij en kon ik hem in zijn eigen bedje leggen. Maar wat een strijd soms he, pff.
    We hebben ook nog sinds kort zijn bedje omlaag omdat hij zich zo opdrukt en wie weet wanneer hij zich gaat optrekken.
    Daarom heb ik meer last van mijn bekken deze week en ben ik moe moe moe. En dan nog zo'n kleintje die niet wil slapen: wéér naar boven lopen, wéér gebukt over zijn bedje :rolleyes:
    Goed, een sh*t dag vandaag, morgen weer vrolijk verder :)

9. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    En zo zie je maar dat echt iedere dag weer anders kan zijn....

Wel fijn dat ie nu weer slaapt niempie. Hier slaapt ie al de hele dag na de voeding braaf in zijn bedje. (vanmiddag lekker bij mama gelegen).

Ben benieuwd hoe de nacht zal verlopen, maar op dit moment geniet ik nog ff van de rust...

Sterkte nog vandaag!

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Pfff hier nog een die nu met een oververmoeid kind zit. Hij is gelukkig nog wel zoet aan het spelen maar hij heeft vanaf 12.30 uur niet meer geslapen vandaag. Ook met zijn voedingsschema kom ik vandaag niet uit, wat een dag. Dadelijk ga ik koken en dan begint hij waarschijnlijk te mopperen want dan is ie alles zat en oververmoeid...En hij heeft om half 3 de fles nog gekregen dus hij krijgt hem ook pas rond half zeven weer...pfff

Deel Deze Pagina