Meiden help.... Ik heb sinds 2 dagen bruin verlies en gisteren had ik een rode veeg. Dus game over dacht ik Ik had ook menstruatiekrampies... Maar vanmorgen weer bruin verlies en maar heel weinig De ene keer als ik naar toilet ga is het bruin en de andere keer weer een beetje rood met veel slijm erbij Wat moet ik hier nu mee. Ik heb nu bijna geen ongikrampen. Ik zit nu op dag 32. Dus mag het toch wel eens door gaan zetten Mijn temp was vanmorgen wel iets gezakt, maar niet gigantisch Ik word weer heel onzeker van mezelf...
Wat kan een vrouwenlichaam toch moeilijk doen he? Ik hoop voor je dat je ongi wegblijft, en dat je zwanger test. Succes, Hope
Wat spannend daar bij jou!!! Gooi er een testje tegenaan zou ik zeggen!! Ik hoop echt zo dat je zwanger bent!!
Jeetje ooievaar. Het blijft spannend? Morgen nog eens testen misschien als de niet zijn doorgezet? Ik duim, duim, duim.....
jeetje ooievaar wat een onzekerheid als ik jou was zou ik er toch een testje tegen aan gooien hoop voor je dat je toch zwanger bent
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had de laatste keer precies hetzelfde. Mijn temp. bleef zelfs hoog, maar wel bruine afscheiding. Toen ik de tampon-test deed wist ik het eigenlijk alwel zeker Ik ben dan ook een paar dagen later helaas "echt" ongesteld geworden..... Ik duim voor je Ooievaar........
Hier nog steeds geen ongi (sorry voor mijn late reactie maar mijn mannetje is de hele avond met de pc bezig geweest) Ik heb af en toe ongi krampen. Ze komen en gaan... Heb ook steeds steken in mijn linkerlies? Ben duizelig, maar ja kan door de warmte komen. Ik ga morgenochtend nog even tempen. Als mijn temp weer gezakt is weet ik gewoon genoeg en ga ik denk ik niet testen Mocht ie gelijk zijn of hoger dan test ik gelijk... Wat een vervelend lichaam heb ik zeg. Echt elke maand is weer anders...
Het is nu een half uur verder en ik dacht net 5 min geleden dat ik echt ongi was geworden. Ik had behoorlijke ongikrampen.. Nu zijn ze weer helemaal weg En het zweet breekt me even uit.... Ga nu naar bed... dan is het snel morgen...
Hoi Ooievaar, Heb dezelfde symptomen als jij, maar heb nu al een week geen bruine afscheiding meer en test nog steeds negatief. Morgen ga ik naar de HA om wat verder te komen. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent.
Hoi Ooievaar, Vreselijk die onzekerheid zeg! Kan me voorstellen dat je peentjes zweet! Hoop absoluut voor je dat je zwanger bent, zou geweldig zijn! En als het niet zo is, hoop ik dat je snel uitsluitsel hebt en dat je er niet een al te grote deuk van oploopt.. Vooralsnog duim ik nog gewoon voor je mee met de andere dames.. Suc6 he! Liefs Paprika
Nou mijn temp is vanmorgen mega gezakt Game over en nu echt Ongi is er nog niet, maar verwacht ik wel vandaag