Wie kan dit verklaren ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MSU, Jul 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Sinds we bezig zijn zwanger te raken , voel en merk ik allerhande dingen die ik voorheen niet merkte. Zo ook nu.
    Ik heb en stekende pijn in mijn onderbuik. Vanmorgen kon ik zelfs even niet staan ! Het is in het midden van mijn cyclus en eerlijk gezegt denk ik niet dat ik zwanger ben.
    Heb wel elk weekend een aantal keren gebruik soms zelfs misbruik van mijn vriend gemaakt, maar volgens de calculator lagen mijn vruchtbare dagen midden in de week (toen hij er niet was)
    kan het misschien blaasontsteking zijn of griep ofzo.(?)Het is nu even weg maar vanmorgen was het best wel heftig. Mijn afscheiding
    :oops: is wit en compact (?) en ik meen zelfs een drupje bloed te herkennen (rood, niet bruin) Of kunnen de :evil: :evil: misschien tien dagen eerder komen dan gepland ?
    weet iemand waar dit de symptomen van zijn ? :(:

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    je zegt dat je die steken nu halverwege je cyclus voelt, dan denk ik eerlijk gezegd dat het je eisprong is die eraan staat te komen, en dat wanneer dat gevoel (steken) weg is je eisprong ook voorbij is...voel je die steken soms een beetje daar bij je lies?(links of rechts) die calculater moet je sch**t aan hebben dat is maar een over het algemeen genomen hulpmiddeltje....je eisprong kan heel goed iets eerder of wat later zijn dan de calculator aangeeft, je kan je eisprong (mits je dat goed kan waarnemen) ook opmerken aan je slijm...als deze helder-dun is en je kan er zeg maar wat draden van trekken, zit je in je vruchtbare dagen.....

als je nu wat bloed hebt, ik weet niet hoe lang jouw cyclus normaal is en o je nog maar pas gestopt bent met de pil, kan het idd ook eventueel je :evil: zijn die eraan komen....

zit dan niks anders op dan gewoon nog even af te wachten

succes meid :D

3. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    of het is een klein beetje bloed van je eisprong, dat hebben sommige vrouwen ook.
    verder sluit ik me helemaal bij Smoekie aan!

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik dacht idd ook meteen aan eiersprong.
    Ik voel hem ook meestal. En dan is dat ook idd een steek.

5. MSU

MSU Actief lid

Jun 21, 2006
    258
    0
    0
    Mijn cyclus duurt bijna altijd 28 dagen en ik ben ongeveer een jaar of negen geleden gestopt met de pil. Dus dat kan het in ieder geval niet zijn.
    We zijn sinds kort bezig en mijn lichaam (of geest) neemt een loopje met me.
    Dus een eisprong zou mogelijk zijn ? Ik heb het nog nooit eerder gevoeld op deze manier. Ik kan wel prettigere dingen bedenken, bah !
    En een innesteling dan ? Dat zou je toch ook kunnen voelen ? (hoop doet leven, maar deze ronde lijkt me niet, maar vooruit)

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Kan het niet de innestelling zijn??? :p

7. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    gezien je cyclusbanner (29 dgn) ben ik er bijna van overtuigd dat het je eisprong is geweest meid, dus wat dat betreft hoop ik dat jullie nog "iets"gedaan hebben... ;) dan is het enkel nog ff afwachten of je :evil: uitblijven of niet, heel veel succes in ieder geval.. :D

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik denk ook aan je eisprong hoor. Zeker die kramp die je even hebt gehad waardoor je even bijna niet kon staan. Heb ik ook met als ik mijn eisprong heb, inlcusief een klein beetje bloed.

Succes meid!

Share This Page