Morgen, middag, avond... Ik weet het ff nie meer. Me man ik willen de baby uitzet aqua/lime doen (zie foto album), maar stel nou voor we krijgen toch een meisje..Bij de 20 weken echo kwamen we erachter dat we een jonge krijgen. De arts zei dat er geen twijfel mogelijk is...We hebben 2 echo gekregen rond 19 wkn en 20 wkn..Beide zei hij dat het 100 % een jonge is... Maar wat zouden jullie doen? Wel was het zo dat me broer en z'n vriendin wisten ook zeker dat ze een jongetje zouden krijgen, dus hebben alles blauw gekocht...Maar ze hebben toch een meisje gekregen.. Liefs Jeanney
dan zou ik nog ffe wachten en rond de 30 weken nog een pretecho laten doen.. dan zie je het echt heel duidelijk! daarna pas de kamer uitzoeken..
Aqua en lime kan toch ook voor een meid. Wij krijgen een jongen en hebben als bewijs een foto van zn piemeltje. De draagzak is roze van binnen! Kan me voorstellen dat je 30 weken misschien te laat vind om een kamertje uit te zoeken. Vooral als er nog leveringstijd op zit.
wij weten het niet. maar hebben blauwe gordijnen en een blauwe lamp. verder met oranje, geel en groen. felle kleuern allemaal en heb ook best wat blauwe kleertjes. ook nog van mezelf van vroeger. maar kan heel goed voor een meisje ook hoor!
hoi jeanney ik heb inderdaad wel verhalen gehoord dat het geslacht verkeerd bepaald was. ik vind lime wel een unisex kleur trouwens. aqua wat meer jongens. toen wij hoorden dat we een jongentje kregen heb ik maar een paar jongensdingetjes gekocht. we hebben pas ook een pretecho laten maken, en weer laten kijken, ja nogsteeds een jongentje. nu weten wij eigenlijk 100 procent zeker dat het een jongetje is. (ik las dat jij ook al 2 keer een echo hebt gehad en het dus twee keer is gecheckt) Toch ga ik de muren niet blauw verven enzo, want we willen in de toekomst vast nog wel kleintje erbij en dat kan dan net zo goed een meisje zijn. Hoeven we dan wat minder te veranderen. wij houden de boel een beetje neutraal met een paar leuke jongentjes accessoires. misschien heb je er wat aan.
Ik heb bij mijn eerste idd ook gekozen voor aqua/lime. Dat is kan toch eerder ook voor een meisje... Ik had ook express niet teveel gekocht, 2 lakens met aqua/lime biesje, 2 waskussenhoezen in die kleur en een lime dekentje. Ik had het geluk dat het een jongetje is.. Qua kleertjes had ik ook niet zoveel en dan het meeste nog wat neutraal... Wit en bruin. Nu heb ik toch heel sterk de neiging om voor oranje te gaan, maar dat kan ook nog wel voor beide. Ook nu koop ik maar een paar dingen en de rest pas later, als de baby geboren is. De basis van JElle's kamer is trouwens donkerbruim/wit. Dat hebben we express gedaan zodat er eigenlijk alles bij kan... (zie album voor de foto's)
Ik heb ook donker blauw en lime accesoires. Kamertje zelf is wit. Ik vind dat het voor beiden kan, dus zowel jongen als meisje! Ik heb een beetje oud hollandse elementen erin gebracht (zelf wat geknutseld) zie album. Kamertje wordt pas in februari gebracht, dan kan alles ingericht worden. Gewoon lekker doen wat je mooi vind! Die baby (jongen of meisje) maakt het niks uit....die krijgt straks alle liefde van de wereld en dat is het belangrijkste! X jille
Ik vind dat die kleuren ook voor een meid kunnen en voor een jongen. Als je zekerder wil zijn kun je een pretecho doen en kijken of ze het zelfde zeggen.
Wij gaan ook een meisje krijgen. De muren zijn een mooi licht blauw, en mijn vriend en zijn vader hebben een heel mooie boom geschilderd in 1 hoek vak de kamer met de takken uitwaaierend over 2 muren. Ook hebben we een rood verduisterend rolgordijn hangen, en er komt een geel overgordijn met leuke vrolijke print erop er nog voor te hangen. Lekker niet standaard, en lekker niet houdend aan rollenpatroon
Thanks meiden voor jullie antwoord. Ik denk dat ik het gewoon die kleur neem en verder veel zachte kleuren en na de bevalling zien we wel verder..Dat ik meer auqa kleuren gaat gebruiken. Voor een meisje had ik eerst roze/lime... Maar ja we zien wel..ga vandaag alvast wat shoppen, want ik heb zo'n last van me bekken dat ik straks niks meer kan vrees ik . Liefs Jeanney
ik vind het meer iets voor een jongen...maar dat kan heel goed komen doordat ik dit zelf heb gekozen voor onze babykamer en wij dus een zoon krijgen... Voor een meisje had ik ook roze en lime in gedachten!
Dat klopt, k had ook roze/lime voor een meisje...Maar volgens me man maak ik me druk om niks! Want het was duidelijk te zien dat we jonge krijgen... Liefs Jeanney
Vind ook dat het prima voor beiden kan hoor! Heb net even je foto's bekeken en vind het wel heeeel overduidelijk hoor! Al ben ik natuurlijk geen deskundige...
Allereerst super mooi kamertje! En een super mooie kleur! Lekker fris. Vind het ook heel goed kunnen hoor voor een meisje. Ik heb een donker blauw/paarse wandelwagen Vind dat je eerder blauw voor een meisje kan doen, dan roze voor een jongetje Zou er gewoon voor gaan als jullie dat kamertje mooi vinden!
je zou ook oranje en lime kunnen doen... Isa voor beide heel erg leuk! En lekker fris ik heb een neutrale kamer.. Alles in wit bruin creme tinten Muren nu nog groen maar word not veranderd naar wit o.i.d En dan als het geboren is ga ik haar of zijn naam op de muur schilderen in aqua of fel roze
Wij hebben als basis kleuren blauw, groen en wit. We hebben 2 muren behangen met streepjes behang in deze kleuren en 2 muren groen geschilderd. Ook de lakentjes, dekentjes en waskussenhoes hebben we in deze kleuren. We weten het geslacht van ons kindje niet. We hebben 2 gordijn stoffen uitgezocht: een stoere voor een jongen en echt meisjes stofje. Wanneer de kleine er is, is 1 telefoontje naar de stoffenzaak genoeg om het juiste gordijntje te maken. Ook hebben we nog geen lamp (er hangt nu ee nheel neutrale) en andere accesoires gekocht. Dat doen we als de kleine er is om er op die manier wat meer een jongen of een meisjes kamer van te maken. Zo kun je het dus ook doen als je toch spullen wilt aanschaffen maar niet helemaal zeker bent (of durft te zijn) van het geslacht van je kindje. (al heb ik al wel nieuwe deurknoppen voor op de kast gekocht die toch wel meisjes achtig zijn...)
eej wat toevallig,ik heb van de week ook die kleuren gekocht voor de babykamer,nadat ik wist dat het een jongentje wordt. als het nu een meisje blijkt te zijn weet ik niet of ik de kleuren zo hou. opzich kan het wel voor n meid ook. de muren houden we expres wit,maar de accesoires zijn blauw/groen. mocht een toch een meid zijn( wat me sterk lijkt want zag een piemeltje dan vervang ik 1 kleur voor felroze. maar gave kleuren he,dat lime/blauw