ben net terug van het ziekenhuis.............. woensdag ochtend (dinsdagnacht) om half 3 moest ik naar de wc(sampingtoilet op overloop anders moet ik het hele huis door en dan ben ik klaar wakker) ik loop de gang op, voel iets knappen en stromen, ik klein vreugde sprongetje mijn vliezen eindelijk. maar tot mijn (onze) grote schrik alleen maar bloed, bijna een liter bloed stroomde eruit, alles zat eronder en het wilde eerst niet stoppen. om kwart voor 3 lag ik aan de bewaking, smorgens mocht ik even douchen(erg fijn alles was rood) meteen 2 echo`s gehad, met kindje was alles heel goed, ze hebben niks kunnen ondekken wat de bloeding heeft veroorzaakt, dus ik moest blijven liggen, smiddags naar een andere afdeling (lag op een weeen kamer) alles leek heel goed te gaan, was net naar de wc gegaan, en had 1 boterham op, en weer voelde ik wat knappen, alles weer onder het bloed)wel veel minder) gelijk weer aan het apperatuur, kindje heeft er gelukig niks van gemerkt. savonds om 10 uur toch maar besloten dat ik naar een andere kamer moest, ook omdat ik weer een kleine bloeding heb gehad (denk wel 7 keer aan apparatuur gehangen) savonds goed door gekomen, alles leek goed tot ik op de wc zat, weer mis. de rest van de dag hele tijd wat doorgebloed, maar telkens druppels , ze konden niks vinden, ontsluiting was te weing om een veter(hormonen ring) in te brengen en de vliezen te breken. vanochtend was alles nog steeds stabiel, geen grote bloedingen gehad, wel wat waterig bloed, en slijm. maar geen vruchtwater. geen weeen etc, dus mocht ik naar huis. heb geen verplichte bed rust, mag wel wat lopen, naar de wc, douche, koffie zetten, op de bank liggen of in een stoe; zitten, maar voorderst mag ik niks. wat heel moeilijk is, ik heb dinsdagmiddag nog gewoon 2 honden staan trimmen. en nu moet ik voor 90% op de rem staan, heel moeilijk. disndag weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gynecoloog, had gisteravond eigenlijk de hoop dat ik vandaag een keizersnee zou krijgen ook omdat we werden rondgeleid door de verloskamers en wat info kregen om te kijken/lezen. ik wil liever geen keizersnee, maar ben nu wel zo ver dat het er van mij echt zo snel mogelijk uit mag, hopelijk zeggen ze dinsdag keizersnee. vrijdag 16de ben ik uitgerekend en ik weet dat ze me niet doorlaten lopen vanwege de stuitligging. belangrijkste is dat onze kleine het heel goed doet en nergens last van heeft
Zo, dat lijkt me behoorlijk schrikken zeg! Zorg je er voor dat je wel goed uitrust? Dikke knuffel voor jou en de kleine x
jeetje da's schrikken, inderdaad rustig aan en heel veel sterkte volgende week, ik hoop dat je je wondertje gauw mag vasthouden.
Hoi, Da's inderdaad schrikken. Goed jezelf in de gaten houden en als er ook maar iets is: trek aan de bel! Mijn dochter is vorig jaar na 31 weken geboren na ene periode van bloedverlies. Achteraf bleek dat mijn placenta aan het loslaten was... Ik wil je absoluut niet bang maken, maar zo gauw er dingen anders gaan, moet je echt aan de bel trekken!
Jeetje, het zal je maar gebeuren! Hopelijk blijft alles goed gaan en hou je binnenkort je kindje in je armen!
30 dec ben ik ook al in het ziekenhuiis geweest, toen ook bloedverlies(helder rood) maar dat was volgens hun eigenlijk niks (kwam tegelijk met slijmprop eruit) maar goed er was tegen mij gezecht als je helder rood bloed heb, moet je bellen. toen stonden we na 1,5 uur weer buiten, nu dan niet. ik ben blij dat we maar 5 min hoeven te rijden naar het ziekenhuis( 1 a 2 km van ons huis) maar als ik me niet prettig voelde thuis, of idd weer bloed ga verliezen of vliezen breken of wat anders wat ik niet vertrouw (pijnen) moeten we bellen en kunnen we direct komen. dat vind ik wel geruststellend, ben blij dat ik naar huis mocht, maar vind het toch ook wel een beetje eng
Nou, kan ik me heel goed voorstellen! Goed naar je eigen gevoel blijven luisteren hoor. Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je over niet al te lange tijd een gezonde wolk van een baby in je armen.........
1ste nacht thuis overleefd, was best spannend, gelukkig geen bloedverlies gehad. ben wel heel moe, maar vind het wel prettig om thuis te zijn, gewone kleren aan, wat vrije met lopen, eten wanneer ik wil en wat ik wil hopen dat de bloedingen weg blijven en dat onze kleine snel komt.