weet het ff niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikke1981, Dec 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ja ben ook heel erg blij. ach soms is het wel eens goed om een mening verschil te hebben, wordt je weer met bijde benen op de grond gezet en ga je eens nadenken....

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik kan me heel goed voorstellen wat jullie voelen...
    Maar als ik dit topic zo lees, dan leggen jullie ook aardig wat druk op de hele toestand...
    Wat nu als...., stel je voor dat....
    Ik denk dat dat straks nog de grootste boosdoener gaat worden.... :rolleyes:
    Bezig zijn voor een beebje zou leuk moeten zijn,...maar ik lees wel vaak zinnetjes als...ik ben bang...etc...
    Ik hoop dat jullie dat naast je neer kunnen leggen hoor.... :(

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Tuurlijk moet het leuk blijven en dat is het ook zeker wel, maar er waren gewoon bepaalde dingen waar we ons zorgen over maakte, als we een kindje hebben, omdat je van die rare dingen hoort tegen woordig op het nieuws, dat is waar me manlief zich vooral zorgen over maakte.
    Ik vind ook dat het bespreekbaar moet zijn van als het niet lukt, hoe je er over denkt, gevoelens enzo. Dat was bij ons de laatste dagen waar we mee bezig waren.
    Het is gelukkig niet zo dat ik consant denk ohww het lukt niet, of wat als.....
    We zitten nu weer op een lijn, en daar gaat het toch om? en nee is geen obsessie

Vind dat ik het nog allmaal mild doe, wat ik soms lees hierzo (nee geen verwijt) tempen, ovu testen, dingen laten voor het geval dat. Ik voel me eisprong luid en duidelijk, dus warom zou ik gaan testen enz

Moeder natuur bepaald wanneer het zover is voor ons........nu in feb of een jaar later of nooit........je hebt er geen grip op en dat is maar goed ook

Share This Page