Dag Dames, Ben radeloos, weet het ff niet meer!!! Hier mijn verhaal, 1,5 jaar geleden gestopt met de pil daarna kreeg ik mijn periode gewoon gelijk maandelijks. 27 mei ben ik gaan trouwen en ben toen weer begonnen met de pil 2 maandjes maar. We willen heel graag kinderen dus ben ik 10 juli gestopt met de pil. 14 juli t/m 19 juli ongesteld geweest en daarna wezen klussen. Tot heden nog geen ongesteldheid te bekennen. Week geleden een test gedaan, maar helaas negatief. Rond 4 Augustus voelde ik me heel erg duizelig, misselijk, opboeren. Dit is nu niet meer het geval, maar nog steeds geen ongesteldheid en ik ben bang om weer een negatieve test in handen te krijgen. Zijn er dames die me raad kunnen geven wat ik moet doen?
Hey, Kan me voorstellen dat het onzekerheid met zich mee brengt. Mijn laatste menstruatie dag was 15 juli. Vooralsnog altijd een cyclus van 28 dagen. Op dit moment ben ik 12 dagen over tijd.De testen thuis en bij de huisarts ook nog negatief pffff. Wel fijn dat je hier terecht kan met je verhaal met andere aanstaande of al moeder(s)! Ik wil jou veel succes wensen in al die onzekerheid. Groetjes
Heel erg bedankt voor je snelle reactie, ik wens jouw ook heel veel succes met het zwanger worden. Ik hoop in iedergeval dat het toch nog positief is voor mij. K hoop dat je snel ongesteld wordt, zodat je kan beginnen aan de volgende ronde. liefs aicha
Helaas kan het zo zijn dat je lichaam toch van slag is door die twee maanden pil gebruik........ Maaaaaaaaaaar ik hoop natuurlijk op anders nieuws voor je dus ik duim verder voor je!
Hee mandyaicha. Heb je al contact gehad met je HA? Ik ben nu zelf 12 dagen overtijd, en heb net een test gedaan, maar deze was negatief. heb kan best zijn dat ik een cyclus oversla, maar we hopen natuurlijk op wat anders. Ik ga straks even de huisarts bellen voor een afpraak en dan maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
Nou net de huisarts geprobeerd te bellen, maar die is op vakantie tot 27 augustus, dus ik moet nog even geduld hebben, helaas
Ik kan je helaas niet helpen. Ik zit nu een beetje in dezelfde situatie. 25 juni ongesteld...7 juli positive ovutest. En nu ben ik ongeveer 3,5 weken overtijd en nog steeds niet ongesteld. Vorige week had ik nog een zwangerschapstest gedaan en die was negatifef. Op 10 augustus was ik ook erg misselijk, duizelig, echt heftig, ze zeggen dat kan zijn de symptomen van eisprong. Omdat ik was al radeloos, had ik weer ovutest, en die was positief. Dus ja, weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen dan wachten.
Just little me: bedankt voor je bericht! Wat naar dat je dan pas kan, helemaal in deze situatie! Ik hoop zo dat het positief is bij jouw! K heb vanmiddag een test gekocht en ga morgenochtend even testen! Spannend pfffff en ook wel eng voor een negatieve test. Milika: zenuwslopend is dit hè , k zou dan ng even wachten met testen als k jouw was, misschien is het wel raak! Wanneer wil je weer testen?
Eigenlijk as vrijdag maar zelf wil ik volgende week vrijdag testen dan ben ik 5 weken overtijd. Volgens mij had ik ook een positieve test bij mijn zoon met 6 weken overtijd maar niet eerder getest zeg maar (had het druk met werk). Ben meestal regelmatig, met cyclus 29 dagen. Alleen paar maanden geleden 2 weken overtijd en daarna ongesteld. Ik duim voor je meid.
oh trouwens de reden waarom ik op 10 augustus weer testte omdat ik veel slijm had die rekbaar was, had het bijna nooit gehad eigenlijk. Maar als ik mag vragen, blijven jullie klussen in de wachttijd, eerlijk heb ik niet echt zin in hahahaha, ben best wel moe door de warmte en alles.
Hey miliki, Vanochtend weer getest en weer negatief nu hoop ik dan maar dat k snel ongesteld wordt, zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen. In de wachttijd klussen wij zeker, mijn libido wordt er niet minder op! Ik heb namelijk vrij hoog libido. Maar heb geniet je nog wel aan het klussen of is het nu alleen om zwanger te worden?
Hoi allemaal, Ik was ook over tijd. In je hoofd ben je dan al de babykamer aan het inrichten, maar ik werd ook ongesteld. Zeer klote!! Ik zou gewoon afwachten en proberen te blijven verwachten dat je ongesteld gaat worden. Als je jezelf nu overtuigd dat het raak kan zijn, ben je alleen maar extra teleurgesteld! Succes.
Holadie: wat vervelend voor je, ik voel precies wat je bedoelt! Ik ben al bezig welke kinderwagen ik wil, ik kijk naar babykleding. Wordt soms gek van mezelf. Milika: ow gelukkig, moeder natuur rond die tijd meer zin. Maar bij mijn is het elke dag bijna eisprong dan hahahaha het is soms zo erg als k een dag niet sex, kan k niet slapen en gefrustreerd, soms denk ik ook van waarom is het zo erg bij mijn!
Ontpillen kan vreemde dingen doen met je lichaam, je krijgt dan symptomen die kunnen lijken op zwangerschap, best vervelend, mijn cyclus was na het stoppen met de pil 4 à 5 maanden in de war... Veel succes iig!
Milika dat heb ik ook gehad bijna een maand land elke dag pos ovulatie testen. Bij de Gyn geweest. bleek je eisprong te zijn die op het punt staat te springen maar door stress of iets kan die blijven hangen. Liet het los. week later dus ong.
Lieve meiden, Twijfel is vreselijk. Bij mij waren er twee testen erg twijfelachtig.. zie ik nu wel of geen streepje??! Toen toch maar een digitale test gehaald en die gaf (gelukkig) een positief uitsluitsel. De test is iets duurder, maar dan heb je wel zekerheid. En desnoods gewoon naar de (vervangende) huisarts als je al zo'n tijd over tijd bent. Over tijd zijn is, buiten een eventuele zwangerschap, geen goed teken. Zeker niet als het over een aantal weken gaat. Een huisarts kan eventueel een bloedtest laten doen om helemaal zeker te zijn. Succes dames met alle spanning en ik hoop voor jullie op positieve testen!